1x1 Thea en Diamandis

Hier komen de 1x1s te staan
theadora99
Berichten: 34
Lid geworden op: 25-06-2016 15:53

Bericht door theadora99 » 27-06-2016 23:50

Zack
Ik keek glimlachend naar haar. "Dat vermoeden had ik al ja, ik had het er net even met de anderen over, misschien is het een idee om hotelkamers te doen voor vannacht? Morgen spelen we weer hier right? Dan kunnen we allemaal een nachtje goed slapen, dan hebben Jess en Daniel ook even wat privacy met Mikai en Lynn, en ik denk dat het wel zal schelen voor ons allemaal" zei ik toen en ging eventjes bij haar op het bed zitten. "Ik zou nu naar de wc gaan als ik jou was, dan maak ik wat te eten voor je en kom je eerst even eten, je kan altijd morgen nog een middagdutje doen" zei ik toen glimlachend. "Dat lijkt me het beste" zei ik toen en stond weer op. "Tenzij je nu liever wil slapen maar het lijkt me niet handig" zei ik toen. "Je moet wel een beetje fit zijn voor vanavond maar dan kan je beter straks een powernap doen"

Jess
"pfff" zuchtte ik en legde mijn benen over de hele bank heen, beetje asociaal maar alleen Daniel was er dus heel veel maakte het mij nu niet uit. Ik sloot mijn ogen eventjes tot hij begon over het feestje. "Ja , het is in de venue zelf zeg maar, er komt een of andere dj, maar het is wel redelijk afgesloten, er zijn niet heel veel fans ofzo. Er zijn 2 concerten vlakbij, beide artiesten zijn uitgenodigd en er zijn van allebei de concerten 10 mensen die ervoor uitgenodigd worden, en wat bekende mensen uit de buurt enzo" zei ik en haalde mijn schouders op. "Maar het schijnt vast wel leuk te worden" zei ik vrolijk.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 28-06-2016 07:10

Jordan
Ik hoor wat hij zegt en knik dan eventjes. "dat is misschien wel even lekker ja. Maar dan delen wij wel een kamer want ik ga niet alleen" zeg ik dan. Ik wilde nooit graag alleen zijn sinds we bekend waren. Tegen de pers kon ik nog al eens uitvallen als ze me op een verkeerd moment lastig vielen. Bovendien vind ik het niets om alleen te zijn in een onbekende plek. Als hij op het bed komt zitten, kom ik ook wat meer overeind. Bij zijn voorstel knik ik eventjes. "dat is goed, ik kan nu toch niet meer slapen dus.." zeg ik mompelend en ik sta ook op waarna ik hem een knuffel geef. "dankjewel knuffelbeer van me" zeg ik grijzend en ik met een plagende blik kijk nog even naar hem waarna ik richting de wc's loop. Ook met naar de wc gaan had ik in het begin moeite gehad, nu gelukkig niet meer. Dat was echt ontzettend vervelend. Maar in tegenstelling tot het slapen was ik daar wel snel overheen.

Daniël
Ik glimlach eventjes als ik zie wat ze doet. Zoals ze er nu uit zag, voelde ik me ook. Het liefst was ik er nu al, we zaten namelijk al lang en vaak genoeg in de bus maarja, dat weet je van tevoren als je gaat touren natuurlijk. Glimlachend kijk ik haar aan en ik knik op wat ze zegt. "dat wordt wel leuk ja, daar twijfel ik niet over" zeg ik glimlachend. "kunnen Lynn en Mikai ook mee of niet?" vraag ik dan vervolgens aan haar. Dat zou namelijk wel leuk zijn voor beiden. Eigenlijk denk ik dat ik niet zou gaan als Lynn niet mee mocht aangezien ik haar al zo lang niet gezien heb en een feestje met haar is altijd leuker dan een feestje zonder haar.
Hoi :P

theadora99
Berichten: 34
Lid geworden op: 25-06-2016 15:53

Bericht door theadora99 » 06-07-2016 19:44

Zack
Ik knikte eventjes. "Tuurlijk, het zou ten eerste geldverspilling zijn om allebei op een andere kamer te gaan liggen, en veel minder gezellig, ik lig ook liever niet alleen als ht niet nodig is" zei ik en glimlachte snel naar haar. De anderen lagen ook allemaal samen en zouden het waarschijnlijk best gezellig hebben, maar dan had ik geen zin om in mijn eentje te gaan liggen. "Oh ben ik nu ineens je knuffelbeer" zei ik lachend maar knuffelde haar wel terug, waarna zij naar de wc's liep. Ik stond op en liep terug naar de anderen om eventjes snel wat te eten te zoeken voor Jordan en al snel had ik een klein ontbijtje in elkaar getoverd.

Jess
Ik sloot mijn ogen even, ik kon ook wel met hem praten als ik mijn ogen dicht had vond ik. "Ja tuurlijk kunnen die mee, en we mogen dan een paar fans uitnodigen, maar meestal blijven er wel fans na het concert en ik wilde eventjes naar buiten gaan, misschien wil Zack ook wel, Jordan weet ik niet, maar dan kunnen we dan misschien iemand uitzoeken? Of hadden we vandaag ook een meet en greet voor de show gepland staan? Ik weet t allemaal niet meer hoor" zuchtte ik.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 06-07-2016 20:35

Daniël
Ik denk even na en knik kort. "dat is wel een goed idee ja" zeg ik knikkend. "ja vandaag en morgen hebben we voor de concerten meet and greets" zeg ik dan en ik kijk haar aan. "Ligt er een beetje aan wat Jor doet, als zij niet gaat, gaat Zack denk ik ook niet. En anders zorg ik wel dat Jor veilig in het hotel komt eerst want ik ga haar toch niet alleen laten" zeg ik glimlachend en ik zie Zack terugkomen en eigenlijk meteen weer wat gaan maken in de keuken. Dat betekende dus dat Jordan kwam of dat hij gewoon nog verschrikkelijk veel trek had. "volgens mij kun jij ook wel wat slaap gebruiken" merk ik dan op. Ze leek erg moe. Het hotelletje boeken leek steeds een beter idee.

Jordan
Nadat ik naar de wc was gegaan, deed ik nog even snel een spijkerbroek aan. Daarna had ik even mijn haar in een rommelige knot gedaan en had ik dikke wollen sokken aangetrokken. Met een slaperig gezicht loop ik naar het zitgedeelte toe. "zo schone slaapster" plaagt Daniël meteen. Ik steek mijn tong naar hem uit en pak dan een kussen van de bank die ik naar hem toe gooi waarna hij begint te lachen. Ik ga zitten en leg mijn hoofd op de schouder van Jess. Toch ga ik al snel weer recht zitten als ik zie dat Zack een ontbijtje heeft gemaakt. "mijn held, dankje" zeg ik glimlachend tegen hem.
Hoi :P

theadora99
Berichten: 34
Lid geworden op: 25-06-2016 15:53

Bericht door theadora99 » 07-07-2016 23:11

Jess
Ik knikte eventjes. "Mooizo, dan kunnen we dan misschien wat mensen uitkiezen die kunnen komen, mensen die rustig zijn en zich kunnen gedragen" zei ik en lachte zachtjes. "Als Jordan niet te moe is ga ik misschien samen nog eventjes na het concert ook gaan, of wil jij mee?" zei ik toen. "Dan hebben de mensen zonder meet en greet ook een kans." zei ik en opende mijn ogen weer. "Ja zeker" zei ik glimlachend. Toen Jordan binnenkwam en tegen me aan kwam zitten lachte ik eventjes en haalde mijn hand door haar haar. "Wakker worden, je prins heeft eten voor je gemaakt" zei ik plagend, ik plaagde ze altijd met dat ze allebei single waren en of ze niet geschikt waren voor elkaar.

Zack
Zodra het eten klaar was bracht ik het naar Jordan die snel recht ging zitten en ik glimlachte eventjes. "Eet smakelijk" zei ik glimlachend en gooide een lepel die ik in mijn andere hand had lachend naar Jess toe die hem ving en terug gooide, waarna hij tegen mijn schouder aankwam en ik lachte even waarna ik hem van de grond raapte en opruimde. "We zijn er over ongeveer 5 minuten volgens mij" zei ik toen en glimlachte eventjes.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 07-07-2016 23:33

Jordan
Ik voel haar hand door mijn haar en hoor wat ze zegt. "nouhouuu" zeg ik dan en ik geef haar een duwtje met een lachje op mijn gezicht. Vervolgens kijk ik even naar Zack maar dan kijk ik ook meteen weer weg nog voordat mijn blik die van hem kon ontmoeten. "Mensen hoe vaak moet ik nog zeggen dat er niet met lepels gegooid moet worden?" zeg ik dan zuchtend. Ik kijk even nep streng naar Zack en Jess en dan naar Daniël die stilletjes toekijkt. "wat?" vraag ik dan. "nah, ik bedacht me gewoon dat Jess eigenlijk wel gelijk heeft" zegt hij schouderophalend. Nu sta ik op en ren ik richting de keuken waar ik een lepel pak en vervolgens gooi ik die naar hem toe. "waag het nog eens te zeggen" roep ik dan en Daniël begint te lachen. "nog vijf minuten voordat we er zijn, je moet je nog opmaken" zegt hij dan. "ik haat je!" roep ik nog voordat ik weer naar mijn kamer toe ga.

Daniël
Lachend kijk ik naar Jordan. Ze had in de morgen zoveel verschillende moodswings. Met haar wist je eigenlijk nooit zo goed of ze het nu meende of niet al was ze niet vervelend en ze bleef dan ook niet boos gelukkig. ik sta dan even op en rek mezelf uit. Ik kan niet wachten om Lynn weer te zien, ik heb haar verschrikkelijk gemist.
Hoi :P

theadora99
Berichten: 34
Lid geworden op: 25-06-2016 15:53

Bericht door theadora99 » 07-07-2016 23:49

(Ik dacht: ik moet snel reageren anders zijn ze er al. Ik ben niet helemaal wakker meer vrees ik :o )

Jess
"Heb je dat al eerder gezegd dan?" vroeg ik lachend en zag hoe Zack de lepel weer opraapte, ik kon tenminste wel raak gooien. Toen Daniel zei dat ik gelijk had gaf ik hem een high five. "Ik heb altijd gelijk Jor, weet je dat nou nog niet?" vroeg ik lachend en toen Daniel zei dat ze zich nog moest opmaken stond ik ook snel op. "Ik leen je mascara" zei ik lachend en rende voor haar uit.

Zack
Ik schudde even mijn hoofd. "Had dr even rustig laten eten" zei ik maar lachte wel eventjes. Soms was het een kippenhok en grote chaos, ook als ik even rust aan mijn hoofd wilde, maar op andere momenten was het alleen maar leuk. Op dit moment was het wel leuk gelukkig, en ik vond het niet o erg dat mensen dachten dat jordan en ik wel voor elkaar geschikt waren. De fans deden het ook, hoewel ze ook Daniel en mij goe bij elkaar vonden passen, en Jess en Jordan, maar de fans waren af en toe gewoon gek. Ik pakte mijn mobiel en wilde op twitter iets zeggen over dat we er bijna waren, maar mensen konden dan achter de locatie komen en dan ging mijn rust eraan, dus ik besloot dat niet te doen maar gewoon even wat tweets aan mij gericht te bekijken en ik glimlachte eventjes.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 08-07-2016 07:21

awhh oeps xD

Jordan
"Neehee! Jess!" roep ik nog maar natuurlijk is ze sneller. Ik kleed me dan eerst nog maar even om in een kort strak topje en een hoge broek. Er was nog een stukje van mijn buik te zien maar ik kon het prima hebben al zeg ik het zelf. Daaronder draag ik laarsjes met hoge hakken. Nog steeds ben ik moe maar het gaat nu wel beter gelukkig. Rustig begin ik met opmaken en ik moet me even vastpakken als de bus stopt met rijden. "volgens mij zijn we er" zeg ik terwijl ik nog bezig ben met mijn eyeliner. "waar staat de bus nu eigenlijk?" vraag ik dan aan Jess.

Daniël
Ik kijk even naar Zack en grijns kort. "sorry man" zeg ik dan als ik het eten ook nog zie staan waar nog maar twee happen van genomen zijn. Glimlachend kijk ik toe hoe de bus stopt en ik rek mezelf nog eens uit. "we zijn er" zeg ik grijnzend en ik geef Zack een klein duwtje. "hup, naar buiten. Frisse lucht." zeg ik dan.
Hoi :P

theadora99
Berichten: 34
Lid geworden op: 25-06-2016 15:53

Bericht door theadora99 » 02-08-2016 15:36

Jess
Ik lachte eventjes terwijl ik me snel een beetje opmaakte, ik droeg nooit zo heel veel make up dus dat scheelde. Ik merkte dat Jordan zich eerst ging aankleden en glimlachte eventjes. Toen zij zich begon op te maken wachtte ik daar op haar, zelf was ik al aangekleed dus had even niets te doen nu. De bus stopte en ik glimlachte vrolijk. "we zijn er!" zei ik vrolijk. "Uhm vlakbij de venue maar die is ook midden in het centrum dus als je wil kan je makkelijk naar de winkels toe, de chauffeur weet waarschijnlijk wel het precieze adres" zei ik en glimlachte snel

Zack
Ik zuchtte eventjes maar glimlachte al snel. Na een duwtje van Daniel schudde ik even mijn hoofd en liep ik richting de deur waarna ik snel naar buiten sprong en ik glimlachte eventjes. "Heerlijk" zei ik toen lachend. Ik keek even rond en zag dat er al mensen stonden te wachten voor de venue waar we op zouden treden, een stuk of 10 en ik glimlachte. "Zin om even naar hun toe te lopen? Ze zijn wel diehard, hier zo vroeg al gaan zitten" (laten we maar even doen alsof het 7 uur in d ochtend is ofzo oke XD)

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 02-08-2016 15:55

nouja ik reageer nu wel gewoon xD

Jordan
Ik knik eventjes op het antwoord van Jess en merk hoe enthousiast ze is. Zelf voelde ik het ook wel in me, de spanning, maar deze nacht had me echt een beetje opgebroken. "ga jij winkelen?" vraag ik dan aan haar. Het was misschien wel even leuk om mijn hoofd leeg te maken maar aan de andere kant ziet het bed er ook zo heerlijk uit. Glimlachend loop ik de kamer uit zodra ik dan eindelijk klaar ben en ik zie de jongens naar buiten lopen. Dan loop ik zelf ook naar buiten en rek mezelf even uit. Het was nog vroeg maar het was ook al warm.

Daniël
Glimlachend volg ik het voorbeeld van Zack en ook ik spring naar buiten. Ergens hoopte ik dat Lynn er al stond maar zelfs van een afstandje zag ik dat het niet zo was. "jahoor" antwoord ik op de vraag of ik zin had om naar ze toe te gaan. Zodra we ons eenmaal naar ze toe bewegen, hoor ik al gegil. Grijnzend loop ik hun kant op.
Hoi :P

Plaats reactie