1x1 Thea en Diamandis

Hier komen de 1x1s te staan
Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

1x1 Thea en Diamandis

Bericht door Diamandis » 25-06-2016 13:27

Afbeelding
Naam: Daniël Liamme Leonardo Winters
Leeftijd: 21 jaar
Extra info: Daniël heeft een uitgesproken karakter wat zich volledig weerspiegelt in zijn uiterlijk. Hij kan totaal niet stilzitten en is altijd opzoek naar vernieuwing. Dat kan hem soms wel een beetje tegenwerken maar gelukkig zijn de rest van de bandleden er dan om hem weer in het gareel te krijgen. In de band staat hij bekend als de partyganger en hij vind het heerlijk om helemaal los te gaan in clubs en dergelijke. Niet altijd is dat een goede eigenschap van hem. Vaak genoeg is hij in bijna ruzie's betrokken geweest in het openbaar. Bijna ruzie's omdat hij net op tijd gestopt kon worden. Hij is de gitarist van de band en kickt erop als hij op het podium in de spotlights staat. Muziek is dan ook zijn grote passie wat hij zeker niet onderschat. Het hoge niveau waarop ze spelen kan hij makkelijk bijbenen en dan geniet hij ook vooral van de reacties van anderen op hun muziek. Wat eens begon als 'zomaar een hobby' is met de band uitgegroeid tot zijn levensstijl en al het geld wat ermee verdient wordt ziet hij als niet meer dan een leuk extraatje.

Afbeelding
Naam: Jordan Acasia Ravella
Leeftijd: 18 jaar
Extra info: Jordan is een zelfverzekerd type als het om haar kwaliteiten gaat. Zo weet ze dat ze goed kan zingen en ook heeft ze goed genoeg door dat ze met haar uiterlijk een rolmodel is voor vele fans. Wat haar minder ligt zijn haar minpunten, als je haar daarop aanspreekt zal ze het onderwerp of ontwijken of heel nerveus worden. Als je haar niet aardig vind, kan het haar niet minder schelen. Ze heeft wat dat betreft genoeg vrienden die haar wel allemaal aardig vinden. Bovendien is ze niet heel makkelijk onaardig te vinden aangezien ze met alles en iedereen rekening wilt houden. Ze is open over wat haar mening betreft en komt zo nog wel eens gemakkelijk in conflicten, dat is wat haar soms wat minder geliefd maakt bij mensen die er niet tegen kunnen dat ze haar mening zo vrij uitspreekt. Jordan is de zangeres van de band en voelt zich heel vereerd in de band te mogen spelen. Het is niet zo vanzelfsprekend namelijk dat je de zangeres van een wereldberoemde band mag zijn en daar is ze dan ook weer iedere keer dankbaar voor. Waar ze veel van houd is het contact met de fans. Altijd zal ze ervoor zorgen dat ze een paar fans ontmoet zodat die ook weer een leuke dag hebben. Is het niet met bandleden samen, dan gaat ze gewoon zelf.

Afbeelding
Naam: Mikai Sverre Dunncan
Leeftijd: 21 jaar
Extra info: Mikai is een doodnormale jongen op het eerste gezicht. Zijn leven is vroeger niet bepaald gemakkelijk geweest voor hem waardoor hij al vroeg op eigen voeten is gaan staan. Sinds zijn relatie met Jess is zijn leven niet heel veel veranderd omdat hij dat zelf gewoon niet echt wilt. Hij werkt in een garage waar hij aan motoren sleutelt en ook zijn eigen motor past hij graag en vaak genoeg aan. Nadat hij zijn school afgerond had, kreeg hij deze baan aangeboden en nam die direct aan. Zo'n groot inkomen heeft hij niet maar het is genoeg om zijn motor en primaire voorzieningen te betalen. Natuurlijk zou ook Mikai kans lopen om op te vallen bij de pers maar hij probeert ze altijd zoveel mogelijk te ontwijken omdat hij niets meer haat dan in de publiciteit staan. Hij zorgt in ieder geval voor een zonnebril als hij in de buurt van Jess komt. Ook met de rest van de groep kan hij het goed vinden. Een instrument kan hij zelf niet bespelen maar verstand van muziek heeft hij wel en hij is dan ook altijd erg trots op zijn vriendin als drummer van de band.

Afbeelding
Naam: Zachary Steven Merrick
Leeftijd: 20 jaar
Extra info: Zack is de bassist van de band en tevens vaak de meest verantwoordelijke. Hij is meestal de bob als ze besluiten uit te gaan, zodat hij ook in de gaten kan houden dat de anderen niets raars doen wat opgevangen kan worden door de pers waardoor ze in een kwaad daglicht kunnen komen te staan.

Afbeelding
Naam: Jessica Marie Bowen
Leeftijd: 17 jaar ( bijna 18 )
Extra info: Jess is eigenlijk altijd vrolijk en ze staat altijd open voor nieuwe dingen. Ze probeert altijd de dingen die ze mee maakt ook op te schrijven om zo te helpen met nieuwe liedjes schrijven. Dat soort dingen helpt ze graag mee. Ze drumt in de band en is hierdoor vaak minder bekend dan de zanger en gitaristen de band, maar dat kan haar eigenlijk niet zo heel veel schelen, zolang ze maar kan doen wat ze het liefste doet, muziek maken.
Hoi :P

theadora99
Berichten: 34
Lid geworden op: 25-06-2016 15:53

Bericht door theadora99 » 25-06-2016 16:53

https://pbs.twimg.com/profile_images/73 ... 00x400.jpg

Zachary Steven Merrick
20 jaar
Zack is de bassist van de band en tevens vaak de meest verantwoordelijke. Hij is meestal de bob als ze besluiten uit te gaan, zodat hij ook in de gaten kan houden dat de anderen niets raars doen wat opgevangen kan worden door de pers waardoor ze in een kwaad daglicht kunnen komen te staan.

Jessica Marie Bowen
17 jaar (bijna 18)
Jess is eigenlijk altijd vrolijk en ze staat altijd open voor nieuwe dingen. Ze probeert altijd de dingen die ze mee maakt ook op te schrijven om zo te helpen met nieuwe liedjes schrijven. Dat soort dingen helpt ze graag mee. Ze drumt in de band en is hierdoor vaak minder bekend dan de zanger en gitaristen de band, maar dat kan haar eigenlijk niet zo heel veel schelen, zolang ze maar kan doen wat ze het liefste doet, muziek maken.

theadora99
Berichten: 34
Lid geworden op: 25-06-2016 15:53

Bericht door theadora99 » 25-06-2016 17:48

Zack
Ik was me even aan het uitrekken nadat ik wakker was geworden toen ik de bovenkant van mijn bed raakte, waarna ik me weer realiseerde dat we in de bus sliepen omdat we onderweg waren naar een concert ergens. Al snel stond ik naast het bed en ik kleedde me snel om waarna ik naar het gemeenschappelijke deel liep om te kijken of er al andere mensen wakker waren.

Jess
Ik zat rustig een boek te lezen op het bankje toen ik Zack binnen zag komen en ik groette hem eventjes, waarna ik uit het raam keek. We reden nog ergens op de snelweg wat me even liet zuchten. Niet lang erna namen we de afslag, en ik hoopte dat we er al bijna zouden zijn, dan kon ik namelijk nog even een middagje de stad in.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 25-06-2016 19:59

Jordan
Ik lag al een tijd te draaien en te keren. In de bus sliep ik altijd slecht. We zijn op het moment aan het touren en als we niet touren wonen we in onze penthouse in New York. Het touren viel me altijd zwaar, het was enorm uitputtend. Toch gaf het enorm veel voldoening aangezien de fans zo blij waren ons te zien, en dat waren er zo ontzettend veel. Ik hield altijd enorm veel van meet and greets en ging graag soms even de stad in waar ik dan altijd al snel omringd was door doorgeslagen fans. Dat was het allermooiste aan bekend zijn.

Daniël
Al vroeg was ik wakker. Ik was ontzettend blij dat ik vandaag Lynn weer ging zien. Ik heb haar ontzettend gemist en nu zag ik haar eindelijk weer. Kalmpjes loop ik naar de bank waar ik ga zitten. Nu had ik nog een simpele joggingsbroek aan en een hemdje. We zouden nog lang genoeg moeten rijden en hier konden we toch ongezien zitten.
Hoi :P

theadora99
Berichten: 34
Lid geworden op: 25-06-2016 15:53

Bericht door theadora99 » 25-06-2016 20:34

Jordan
Ik lag al een tijd te draaien en te keren. In de bus sliep ik altijd slecht. We zijn op het moment aan het touren en als we niet touren wonen we in onze penthouse in New York. Het touren viel me altijd zwaar, het was enorm uitputtend. Toch gaf het enorm veel voldoening aangezien de fans zo blij waren ons te zien, en dat waren er zo ontzettend veel. Ik hield altijd enorm veel van meet and greets en ging graag soms even de stad in waar ik dan altijd al snel omringd was door doorgeslagen fans. Dat was het allermooiste aan bekend zijn.

Daniël
Al vroeg was ik wakker. Ik was ontzettend blij dat ik vandaag Lynn weer ging zien. Ik heb haar ontzettend gemist en nu zag ik haar eindelijk weer. Kalmpjes loop ik naar de bank waar ik ga zitten. Nu had ik nog een simpele joggingsbroek aan en een hemdje. We zouden nog lang genoeg moeten rijden en hier konden we toch ongezien zitten

Zack
Ik keek even op, Daniel kwam naast me zitten en ook Jess was al wakker, dat betekende dus dat Jordan nog op bed lag. Ik hoopte dat ze goed had geslapen maar meestal lukte dat op Tour niet zo goed. "Wil iemand wat eten?" vroeg ik toen terwijl ik weer opstond, we hadden de mogelijkheid om te koken, en hoewel ik daar niet veel gebruik van maakte was het in de ochtend wel fijn om een eitje te kunnen bakken.

Jess
Ook Daniel kwam erbij en ik besloot zo even te kijken of Jordan alcwakker was, en of ze überhaupt wel had geslapen. "Ja mag ik ook een eitje?" vroeg ik toen aan Zack die knikte en begon met bakken, waarna ik mijn boek weer oppakte en mijn voeten optrok. Mikai zou straks naar het concert komen en daarvoor zouden we nog even de stad in gaan. Ik glimlachte breed en begon weer in mijn boek te lezen.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 25-06-2016 20:48

hoe heet de band eigenlijk?

Daniël
Ik knik eventjes. "doe mij dan ook maar een eitje" zeg ik knikkend en ik gaap dan kort. Vervolgens kijk ik naar Jess die haar boek aan het lezen is. Zelf deed ik nog niet zoveel in de morgen maar dat was wel algemeen bekend bij iedereen. Het was niet zozeer omdat ik slecht sliep, integendeel, maar ik was gewoon niet zo'n ochtendmens.

Jordan
Aangezien ik nooit kon slapen, bleef ik altijd lang liggen mocht ik nog in slaap vallen. Het putte me verschrikkelijk uit want concerten vroegen enorm veel van je en als je dan ook nog eens een nacht oversloeg kon je daar echt behoorlijk last van hebben. Steeds weer luister ik naar de geluiden om me heen, en dat waren er behoorlijk veel. Ook het deken over mijn hoofd trekken lukte niet en een extra kussen op mijn hoofd maakte het weer zo benauwd.
Hoi :P

theadora99
Berichten: 34
Lid geworden op: 25-06-2016 15:53

Bericht door theadora99 » 25-06-2016 23:31

Geeeen idee *zet muziek op shuffle* Dit liedje komt ban het album Hold me down xD en andere heet "the better life" verder weet ik ook njets haha

Zack
Ik knikte eventjes en maakte redelijk snel drie eitjes klaar die ik aan iedereen gaf en ik ging zelf weer op de bank zitten en at hem snel op, ik had best wel trek. Zodra ik het op had zette ik het bord weer weg na het even afgespoeld te hebben en keek even rond. "Ik ga even bij Jordan kijken, zullen we anders voor vanavond een hotelkamer proberen te regelen? Ook in verband met Mikai en Lynn?" vroeg ik

Jess
Ik pakte het ei aan en at dat met mijn ene hand terwijl mijn andere hand bladerde in het boek, wat enorm spannend was. Toen ik Mikai hoorde keek ik meteen op. "Hmm ik vind het een goed idee" zei ik met een klein glimlachje maar verdiepte me daarna weer in mijn boek, het waren nog maar 5 pagina's dus al snel zou ik hem uit hebben.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 25-06-2016 23:38

hmmm, denk ik nog even over na xD

Daniël
Dankbaar kijk ik naar Zack en ik begin rustig te eten in tegenstelling tot Zack die zijn eten naar binnen werkt alsof hij al jaren niet meer gegeten heeft. Dan kijk ik op bij zijn voorstel en ik knik eventjes. "ik vind het prima" zeg ik knikkend. Vooral voor Jordan zou het een opluchting zijn maar zelf met Lynn kon ik ook wel wat privacy waarderen.

Jordan
Zuchtend leg ik dan toch maar de dekens over mijn hoofd, het scheelde tenminste nog iets. De hele tijd woel ik heen en weer en nu moest ik ook nog naar de wc en eigenlijk begon ik ook wel weer trek te krijgen nu. Mijn maag knort namelijk al. Toch vond ik dat ik zelf meer toe was aan slaap en eten dus ik negeer het maar.
Hoi :P

theadora99
Berichten: 34
Lid geworden op: 25-06-2016 15:53

Bericht door theadora99 » 27-06-2016 14:25

Zack
Ik knikte eventjes. "Ik ga even kijken bij Jordan en het idee voorstelen van de hotelkamer, goed?" vroeg ik toen en stond weer op. Waarschijnlijk zou Jordan ook niet ideaal slapen in een hotelkamer maar het zou allicht beter zijn dan in de bus. Zelf sliep ik hier ook niet ideaal maar bij Jordan was het nog erger. Ik klopte eventjes op de muur vlakbij waar Jordan sliep en liep toen naar binnen, iedereen uit de band zag elkaar zo vaak naakt of in ondergoed dus dat vond ik nooit een probleem. "Gaat het een beetje?" vroeg ik toen.

Jess
Ik keek Zack eventjes na, ik was ondertussen nog steeds afwezig aan het eten en sloeg na korte tijd mijn boek dicht. "Heb je enig idee hoe lang we nog moeten reizen?" vroeg ik toen aan Daniel, waarna ik mijn boek dichtsloeg en weglegde. "Oh, en ga je vanavond na het concert nog even mee, schijnt een leuke afterparty te zijn een klein stukje verderop, ik dacht dat dat misschien wel leuk was om te doen?" vroeg ik toen en glimlachte snel

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 27-06-2016 15:55

Jordan
Zuchtend kom ik uiteindelijk weer stil te liggen maar omdat het zo warm is nu, schop ik de dekens van me af. Niet veel later hoor ik geklop op de deur en ik kijk even opzij. Ik lag in mijn string en bh maar we zagen elkaar vaak genoeg zo en soms wel met minder dus het maakte me niets uit. Zuchtend kom ik overeind en haal mijn handen door mijn haar. "eerlijk? ik voel me ontzettend brak" zeg ik zacht en ik pak een grote sweater die ik aantrek waarna ik opkijk naar Zack. Dan pak ik een klein spiegeltje waar ik even in kijk. Ik zie duidelijk de wallen onder mijn ogen. "de visagiste heeft een hoop werk vanavond" zeg ik dan mompelend en ik laat me achterover op het bed zakken. "ik ben echt niets waard. Ik ben moe, ik moet naar de wc en ik heb trek" zeg ik vervolgens.

Daniël
Dat Jess aan het lezen was maakte me niet zoveel uit. Toen ze haar boek toen dichtsloeg, vroeg ik me af waarom maar dat werd al snel duidelijk. "een uurtje denk ik?" gok ik dan. "of een half uurtje. Maar niet meer zo lang volgens mij" schat ik in. Aangezien we niet meer op de snelweg reden en die wel altijd zoveel mogelijk pakten met de grote bus, zou het niet meer heel lang duren. Zodra ze begint over de afterparty, knik ik meteen zonder er over na te denken. "Ik doe mee" zeg ik grijnzend. "door wie georganiseerd? en waar?" vraag ik dan aan haar. Ik kon wel weer een feestje gebruiken maar ja, daar stond ik dan ook bekend om.
Hoi :P

Plaats reactie