Welkom in de romeinse rijk(nog in bewerking)

hier komen de RPGs te staan
Plaats reactie
Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 31-07-2016 21:19

MAndy
Als goed recht zit en luister naar aleksander dacht ik na " ja eigenlijk wel ja als is Ashley wel meer richting de naïef kant. Naast dat ze onschuldig is is ze makkelijk te manipuleren naar iemands wil" ik zachte zachtjes " ze is een makkelijke prooi" ik sta op om naar kan met water tr lopen knikte op zijn vraag " ja ben alleen een beetje uitgeput maar dat komt wel goed "

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 31-07-2016 21:23

voel je je al wat beter? :(

zeno ? :P

Aleksandr
Ik knik kort en zucht dan diep. "dat moet nadelig voor haar zijn" zeg ik dan tegen hem. "het zou zonde zijn als ze in slechte handen viel" zeg ik dan tegen haar. Even stel ik me voor hoe het zal zijn als ze in verkeerde handen viel maar ik schud die gedachte snel weg. Ik glimlach eventjes als ze zegt dat ze alleen een beetje uitgeput is, gelukkig valt het dan een beetje mee.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 01-08-2016 12:30

zal zeno zo goed :)

jewel zijn aan fietsen daarna wat rond gaan rijden


Mandy
ik schud mijn hoofd " daarom heb k een grote drang haar te beschermen" zeg ik eerlijk. rustig neem ik een glas water waarna op bed ga zitten wat dichter bij is.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 01-08-2016 12:39

is goed ;)

veel plezier :)

Aleksandr
Ik knik eventjes. Dat was wel goed te begrijpen natuurlijk. "probeer nu wel aan jezelf te denken, je bent zwanger en dan heb je meestal al genoeg aan je hoofd. Als je wilt let ik ook wat meer op haar" zeg ik dan. Ergens voelde ik sinds het moment dat ze op de grond lag en ze moest huilen meer sympathie voor haar.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 01-08-2016 20:10

Zeno
rustig loop ik mee buiten aangekomen voel ik de koele lucht tegen mijn gezicht en armen. kort kijk ik opzij naar Ashley rustig stop ik bij de balustrade. glimlachte op wat ze zegt " het is zeker een prachtige avond " zeg ik eerlijk rustig kijk ik rond het duister in langzaam werd donkerde wegens de zon langzaam onder ging


Mandy
ik kijk op "zal ik doen, toch zal mijn hoofd verlopig nog wel vol zitten met zorgen zo lang Matthias niet terug is." ik zachte zachtjes dan bedenk ik mij de brief nog rustig haal ik hem uit mijn mauw " mijn gevoel zegt dat Fabio er wel eens iets mee te maken kan hebben waarom hij er niet meer is.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 01-08-2016 20:17

Ashley
Glimlachend kijk ik hem aan zodra hij naast me komt staan. Hij bevestigd wat ik zojuist gezegd had en kijkt vervolgens ook naar daar waar de zon langzaam steeds meer onder ging. Het deed me denken aan de zomeravonden wanneer ik hier met mijn moeder was maar ze was niet meer onder ons en dat deed me zeer.

Aleksandr
Ik knik op wat ze zegt. Dat was meer dan logisch en zeker nu hij vader werd. Mandy kon moeilijk in haar eentje haar zoon of dochter opvoeden en wat als Matthias nooit meer terugkeerde, wat gebeurde er dan met Mandy. Nu besloot ik het niet te vragen want daar ging ze natuurlijk niet van uit.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 01-08-2016 20:42

Zeno
ik kijk opzij en glimlachte " ik heb gehoord dat er vele rozen zijn in de roze tuin , en door de Prinses zelf worden verzorgt " ik hoopte dat goed had eigenlijk leek mij de rozen meer voor Mandy maar ik wist niet zo snel hoe ik een gesprek gaande moest houden.


Mandy
stilletjes open ik de brief, meteen zie ik aan handschrift dat van Matthias is. hij beschrijft dat alles goed gaat. maar dat hij mij mist en snel terug te keren, bij de grenzen is het rustig zo dat ze terug kunnen. hij schrijft over geruchten dat er dorpen die tegen werkte zouden platgebrand worden. hij uit zijn walging dat het moet gebeuren waarom niet handelen en overleggen zonder geweld. ik bijt op mijn lip Matthias zou een vredige keizer worden messchien te vredig te veel medelijden werkte niet om een rijk groot te houden. maar ik was er mee eens mensen vermoorden omdat ze niet deden wat je wilde was fout. als veder lees heeft hij het over mijn misselijkheid en klachten over mijn rugpijn, ik had het hem nooit moeten sturen. bedacht ik mijn kort dan lees ik dat een arts moest halen dat als zijn vermoeden klopte zwanger was. zo dra hij dan terug was zouden we het vieren en aan zijn vader vertellen ik moest nog geheimhouden. " hij vermoeden het en wilde dat geheim hield " zeg ik dan zachtjes met tranen in mijn ogen het rijk wist het waarschijnlijk van af morgen allemaal daar gaat zijn verrassing

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 01-08-2016 20:51

Ashley
Ik kijk opzij naar hem als ik hoor wat hij zegt. "ik denk dat u fout zit mijn heer, er zijn veel rozen maar ze worden door Mandy verzorgt." antwoord ik beleefd. "zelf houd ik meer van orchideeën" zeg ik zachtjes en ik til mijn jurk ietsjes op waarna ik de trap af loop de tuin in. "komt u mee naar de fontein?" vraag ik met een kleine glimlach aan hem. Daarna adem ik diep in en kijk naar de lucht. Een nog bredere glimlach vormt zich op mijn gezicht.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 01-08-2016 22:15

Zeno
Ik kijk naar haar " heeft een tuin voor de bloemen ?" Rustig loop ik met har mee na de vraag. Ik Zoë har glimlachen en vroeg mij af aaaron


Mandy
Wit word ik ik mijn gezicht hij had menings verschil met Fabio gehad . Ik trilde kort de brief eindigde met de tekst ik moet messchien nog een missie doen. In kkm terug mijn liefste hou vol. Ik vouw de brief dicht en kijk kort rond in de kamer Niemans die niet vertrouwder was er nu dat Schilde ik kijk kort naar Aleksandr " Matthias heeft geprobeerd te verkomen het geplunderd van doeppwn " ik keek vermoeid maar ook kwaad uit min ogen " fabio heeft hier iets mee te maken "

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 01-08-2016 22:24

Ashley
Ik schud mijn hoofd op zijn vraag. "nee mijn heer, de rozen groeien door de hele tuin maar de orchideeën kunnen hier niet groeien" antwoord ik en ik loop rustig richting de fontein zodra hij mee komt lopen. Daar aangekomen ga ik zitten en kijk ik om me heen. "Mijn heer, wilt u me vertellen over uw woonplaats?" vraag ik dan zacht. Ik zou zo graag eens een andere stad willen bezoeken maar ik ben bang dat dat niet zal gaan.

Aleksandr
Ik hoor wat Mandy zegt en haal diep adem. Ik kreeg meer en meer haat naar die Fabio, de kwal van een vent. "ik kan er zonder moeite een einde aan maken miss, met alle liefde geef ik mijn leven voor zijn leven" zeg ik dan zonder er echt over na te denken. Als ik op deze manier voor een goed einde kon zorgen zou ik dat zo doen.
Hoi :P

Plaats reactie