Welkom in de romeinse rijk(nog in bewerking)

hier komen de RPGs te staan
Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 02-08-2016 15:30

Zeno
kijk naar haar en luisterde naar wat ze zegt zo dra ze gaat zitten ga ik naast haar zitten. glimlachend om haar vraag kijk ik haar aan " ik verblijf aan het hof bij mijn familie. we hebben prachtige tuinen maar zeker geen mooiere rozen of orchideeën die zo prachtig bloeien als u " zeg ik tegen haar met een glimlachje


mandy
ik kijk op als hem hoor " nee hem opruimen is makkelijk als hij echt iets mee te maken heeft. zal ik hem laten lijden tot zijn dood " zeg ik beetje met een kille stem, waarna op kijk naar de deur maar er was niemand gelukkig maar.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 02-08-2016 15:37

Ashley
Zodra hij naast me zit en hij vertelt hoe het er bij hem uit moet zien, knik ik kort en ik zie al helemaal voor me hoe het eruit zou moeten zien. Bij zijn volgende opmerking twijfel ik of ik het wel goed verstaan heb maar als het toch echt een beetje door begint te dringen, voel ik mijn wangen langzaam roder worden en verlegen kijk ik naar het water in de fontein.

Aleksandr
Een zucht verlaat mijn mond maar ik snap haar wel. Een kort knikje is denk ik genoeg om haar te laten weten dat ik me daar bij neer zal liggen. Ik vroeg me af hoe ver het feest al gevorderd was en of iedereen al dronken was.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 02-08-2016 20:38

Zeno
ik kijk opzij naar haar en daarna naar water, ik zie de bloos op haar wangen. " heeft u ng nooit gereisd ?" vraag ik dan nieuwsgierig aan haar terwel rustig opzij kijk en weer naar fontein


Mandy
ergens begreep ik wel dat hij Fabio wilde opruimen maar dan kwam hij te makkelijk mee weg. Luna komt met een kan thee en schenkt een kopje in " safier is bezig met verblijf hier klaar te maken. wilt u zo terug naar feest ?" kort moet ik na denken " ja ik ga zo terug, als je Safier wilt helpen met alles klaar maken voor de nacht" ze knikte waarna op sta drink de kop thee leeg " we zullen eens terug gaan zo kan ik straks met Ashley naar hier terug lopen via de geheime gang. zonder dat het iemand opvalt"

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 02-08-2016 20:52

Ashley
Ik kijk hem aan met een spijtige blik en ik schud mijn hoofd. "mijn vader laat dat niet toe." leg ik hem uit. "maar ik houd van mijn vader en ik begrijp en accepteer het. Al is het mijn droom ooit eens buiten de muren te mogen kijken" zeg ik glimlachend. Mijn gezicht lichtte daarbij ietsjes op.

Aleksandr
Kalmpjes wacht ik en ik besluit dan toch maar te vragen wat ik wilde vragen. "my lady, is er een mogelijkheid dat ik mijn rust neem en ga slapen? Ik ben kapot" geef ik eerlijk toe. Misschien was ze hier niet van gediend maar ze wist het dan in ieder geval.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 03-08-2016 07:44

Sorry gisteren kotsmisselijk bed ingestapt vandaag moet ik half dagje werken in Oss dus ben tussendoor wel online in de trein

Mandy
Als Aleksandr wat zegd kijk ik naar hem en knikte " ga je gang in de kamer hier naast zal een bed klaarstaan voor de nacht. Rust goed uit luna zal je morgen wekken" zeg ik vriendelijk alleen saffier sprak mij nog wel eens zo aan, .zelf had ik daar geen problemen mee " probeer waar andere bij zijn netter te zijn saffier en luna zullen morgen wel wat dingetjes bij leren over aanspreken in openbaar, voor al de keizer Meneer la Moon en fabio zullen anders niet te spreken zij " zeg ik zachtjes rustig loop ik naar de deur waar bewakers staan" slaap goed " zeg ik vriendelijk

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 03-08-2016 07:58

Zeno
met een spijtige blik kijk ik naar haar " en kun je niet samen met Lady La Moon ? dan reist u niet alleen. " ik kijk naar haar en daarna naar de fontein, een glimlachje was er op mijn gezicht" ik weet zeker dat u griepeland mooi zal vinden om te bezoeken " zeg ik dan met trots in mijn stem," we kunnen dan langs Anthene de berg waar de goden verblijven " zeg ik dan als of het van zelf was dat als ze in griekenland was samen met mij het land zou verkennen.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 03-08-2016 10:43

okay ;)

Aleksandr
Hij knikt even op wat ze zegt. Hij wilde het juist nog netjes zeggen door My Lady te gebruiken maar dat had ze doorzien. "dankjewel" zegt hij dan glimlachend en hij loopt naar de kamer waar zijn bed zou staan. Daar trekt hij zijn shirt, schoenen en broek uit waarna hij op het bed gaat liggen. Nog nooit heeft hij zo'n zacht bed gevoeld, het is bijna alsof hij op een wolk ligt. Daarom duurt het ook niet lang voordat hij in slaap valt.

Ashley
Ze kijkt op naar Zeno en schud haar hoofd. "het is niet dat mijn vader Lady La Moon niet vertrouwt, hij vertrouwt de mensen die zich rond ons zullen begeven niet" antwoord ze rustig. Zodra hij zegt dat hij zeker weet dat ze het mooi zal vinden om Griekenland te bezoeken, licht haar gezicht ietsjes op. Bij het verhaal van Athene is ze zo dichtbij gaan zitten dat ze bijna aan zijn lippen hangt. "Neemt u me dan mee?" vraagt ze zachtjes. Ook zij had de 'we' vorm opgemerkt. Normaal zou ze zichzelf afkeren voor die mannen. Ze zagen al een toekomst tussen Ashley en hem ontstaan terwijl die er nooit was. Ashley was wat dat betreft afhankelijk van haar vader. Dit keer kon ze echter niet enthousiaster zijn. Misschien kwam haar droom om ooit naar Griekenland te mogen uit.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 03-08-2016 15:44

Mandy
kort kijk ik Aleksandr na maar al snel loop ik veder de gang op, terug naar het gefeest. hoe dichter bij ik kom hoe meer geluid ik hoor van de muziek en mensen die plezier hadden. via een zijdeur ga ik de zaal binnen waar rustig naar de plek loop waar de keizer zat. de brief had ik terug in mijn mouw gedaan zo dat hij niet in verkeerde handen viel. mijn ogen gaan door de ruimte blijkbaar waren Zeno en Ashley nog buiten.


Zeno
ik merk hoe ze steeds meer voor gaat zitten om te luisteren. na haar vraag knik ik meteen " ja tourlijk zal ik dat doen milady" zeg ik oprecht en glimlachte, ook buiten was de muziek te luisteren " mag ik deze dans van u Lady ?"

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 03-08-2016 15:47

Ashley
Haar gezicht licht op van enthousiasme zodra hij zegt dat hij dat zeker zal doen. Niet veel later stelt hij de vraag of hij deze dans van haar mocht. Daarop kon ze niets anders dan knikken na de belofte die hij haar had gemaakt en ze staat op waarna ze wacht op zijn armen. Zodra die zijn waar ze horen te zijn, danst ze met hem mee op de muziek. Een brede glimlach siert haar lippen.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 03-08-2016 15:53

Zeno
rustig begin ik met haar te dansen en zie haar glimlach ik hoopte at het een oprechte glimlacht. waarschijnlijk wel zo als ik naar haar keek


Mandy
rustig ga ik aan mijn plekje zitten en kijk de zaal rond, een heer uit egypte begroet mij vriendelijk en vraagt hoe de zaken er voorstaan met de paarden die voor hem fok. rustig vertel ik hem het na het gesprek nodigt hij mij uit voor een dans. wat aanneem hij grapte dat hij rustig aan zou doen, waarna we rustig dansen. mijn ogen blijven door de zaal glijden opzoek naar een glimp van de persoon die ik zocht

Plaats reactie