Welkom in de romeinse rijk(nog in bewerking)

hier komen de RPGs te staan
Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 03-08-2016 15:58

Ashley
Zodra hij begint te dansen, laat ze zich volledig door hem leiden. Ze doet haar ogen dicht en geniet van de avond. Uiteindelijk legt ze voorzichtig haar hoofd op zijn borst en doet haar ogen weer open. Dat is wanneer ze Fabio ziet staan en meteen stopt ze met dansen. "ik zie dat je het naar je zin hebt zusje" zegt hij met een gemene glimlach op zijn gezicht. "het is allemaal een spel voor hem, hij weet dat je uiteindelijk van hem wordt. Je bent al aan hem vergeven." zegt hij, wijzend met het stokje in zijn handen naar Zeno. Met een onzekere blik kijk ze naar Zeno en er vormen zich tranen in haar ogen. "is het waar?" vraagt ze zachtjes.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 03-08-2016 16:03

Zeno
ik wist nog van niks, mijn vader had nog niks gezegd ik kon het dus niet bevestigen maar het vermoeden was er wel na dat instructies had gekregen. ik leg mijn hand onder haar kin " ik weet niet of het waar is" zeg ik eerlijk en kijk dan naar haar broer. " het is zonde dat je zusje zo veel verdriet gunt " zeg ik dan kalm. in de verte zie ik mijn bewakers dichter bij komen blijkbaar hadden ze mij gevolgd van uit de zaal.


Mandy
ik zie nergens een glimp van hem ook niet van Fabio wat mij aan denken laat slaan. ik excuseer mij bij de heer, rustig met een bewaker loop ik naar buiten. in de verte van af de balustrade zie ik schimmen rustig begin ik naar beneden te lopen. stilletjes ik laat de bewaker op afstand er liepen in de tuin genoeg, en in mijn eentje was ik te minste zo stil als een muis.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 03-08-2016 16:16

Ashley
Met tranen in haar ogen kijkt ze naar Zeno zodra hij haar kin optilt. "hij liegt" zegt Fabio meteen. Voorzichtig haalt ze zijn hand onder haar kin weg en ze zet een stap bij hem vandaan. "Ik vertel mijn zusje de waarheid, dan weet ze waar ze staat. Volgens mij heeft ze het nog niet echt door namelijk" grijnst hij vervolgens. "ga weg Fabio" snikt ze dan. Nu veranderd zijn grijns in een norse blik en hij komt naar me toe lopen waarna hij me stevig vastpakt bij mijn bovenarm. "je doet me zeer" snikt ze vervolgens. "je bent nog steeds niet in de positie mij te bevelen" sist hij in haar oor
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 03-08-2016 16:22

Mandy
ik zie wat er gebeurd en versnel mij passen " laat haar los " zeg ik kalm maar dreigend. messchien dat hij dat we niks te zeggen hadden dat had hij fout. zelfs vrouwen konden hogere rangen hebben dan mannen,ik zet nog een stap dichter bij ik zie Zeno twijfelen maar maak gebaar dat hij rustig moet blijven staan. als hij er tegen in ging ging hij maar maar dan wist ik dat de wachters snel zouden komen ze stonden al dicht genoeg bij om te handelen.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 03-08-2016 16:27

Ashley
Ze snikt zachtjes als hij de greep rond haar arm nog meer voelt verstevigen. "Wat anders? Ze is mijn zusje, ik kan aan haar zitten als ik dat wil" zegt hij nors en hij gaat meer achter haar staan waarna hij zijn armen rond haar middel legt. Ashley blijft rillend op haar plek staan, ze weet tot wat haar broer in staat was. "mijn zusje is al zo'n mooie jonge vrouw geworden vind je niet?" zegt hij dan tegen Mandy. Kort streelt hij met zijn vinger langs haar wang en een rilling gaat langs haar hele lichaam.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 03-08-2016 16:31

Mandy
maak gebaar na de wachters dat ze gereed moeten staan wat ze meteen moeten doen "laat haar los " zeg ik dreigender rustig zet ik een stap naar hem toe, als hij dan wat zegt over Ashley zeg ik kalm " Wachters grijp hem" meteen handelen ze en grijpen hem vast, nu kon Ashley los komen " breng hem weg en wel nu " zeg ik kwaad op Fabio zijnde, Zeno pakt Ashley bij Fabio weg als hij vast gepakt is door de wachters. het waren ook wachters van Paleis Fabio was totaal niet geliefd waardoor ze beter naar mij luisterde dan naar hem.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 03-08-2016 16:36

Ashley
Trillend op haar benen gaat alles haar voorbij. Pas als ze los is en weggepakt wordt door Zeno, wordt ze wakker geschud. Ze kijkt de wachters na die de vloekende Fabio meenemen en ze slikt kort. Daarna maakt ze zich los van Zeno. Zonder nog iets te kunnen zeggen, rent ze huilend terug naar binnen, naar haar eigen kamer. Hij had tegen haar gelogen. Ze werd aan hem uitgehuwelijkt en hij deed alsof hij dat nog niet wist. Daarom begon hij over Griekenland. Daarom zei hij 'we'. Hij wist het al die tijd al en alles was een spel geweest om haar in te pakken. Daar was ze nog wel het meest verdrietig over.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 03-08-2016 16:49

Mandy
Een grote ruzie werd dit ja dat werd het , maar als hij ook maar een ding deed zou ik de brief aan de keizer geven. Fabio was minst geliefd bij xe keizer toch leek hij meer op zijn vader . De keizer mocht als een harteloos iemand overkomen hij was het niet. Hij was goed in zo verre hoj dacht goed te handelen . Zeno wil achter Ashley aan gaan maar schud mijn hoofd " laat mij maar " hij knikte waarna naar de kamer van Ashley snel buiten adem klop ik aan " pfff ik moet meer conditie krijgen " zeg ik hard op tegen mij zelf ,rustig de kamer inlopen zie ik haar op bed huilen. Als een moest ga ik naast haar zitten op bed "Ashley kijk mij eens aan , waarom huil je ?"

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 03-08-2016 20:19

Ashley
Met een betraand gezicht kijkt ze naar Mandy en ze kruipt tegen haar aan waarna ze nog even blijft snikken. "hij loog. Ik dacht dat hij bij me was om me beter te leren kennen maar hij wist het. Het was allemaal een toneelstukje" snikt ze. "hij sprak in 'we' omdat hij wist dat ik geen keus had, hij krijgt me uiteindelijk toch wel. Ik wil wel een keertje naar Griekenland maar ik wil ook weer terugkeren naar hier. Wat als hij me beveelt in Griekenland te blijven?" snikt ze. "hij loog"
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 04-08-2016 08:59

Mandy
troostend wrijf ik over haar rug, " sssst rustig " een traan veeg ik bij haar weg. " Waarom ben je er van overtuigd dat hij loog ? hij leek zelf ook verbaast te zijn " zeg ik zachtjes vriendelijk tegen haar. voorzichtig til ik haar hoofd op onder haar kin zo dat ze mij aan kijkt." je weet als geen andere dat je vader een man kiest, je vader heeft een lieve man gekozen die je zal recepteren zo als je bent." ik veeg haar tranen weg " hij zal je niks bevelen dat zit niet in hem " zeg ik eerlijk. ik kende mijn neef en dat zat zeker niet in hem " toch zal er verwacht worden dat je uit eindelijk daar gaat wonen zo als mijn moeder hier moest gaan wonen "

Plaats reactie