Welkom in de romeinse rijk(nog in bewerking)

hier komen de RPGs te staan
Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 04-08-2016 09:39

Ashley
Ze luistert naar wat Mandy tegen haar zegt en ze bijt op haar lip. "omdat alle mannen hetzelfde zijn" fluistert ze en ze moet weer zachtjes huilen. "ik wil niet ergens anders gaan wonen. Dit is mijn thuis" snikt ze en ze staat op. "ik ga naar mijn vader" zegt ze dan zonder twijfelen en ze veegt haar tranen weg waarna ze richting het feest loopt. Zodra ze haar vader ziet, loopt ze naar hem toe en trekt ze hem mee wat hij gelukkig toe laat. "waarom heb je gehuild liefje?" vraagt hij en hij streelt langs haar wang. "Heeft u Zeno mijn hand beloofd?" vraagt ze zachtjes. Hij zucht kort en knikt dan. "Aangezien je het al weet nu, heeft het geen zin meer om af te wachten. Overmorgen trouw je met hem" zegt hij vervolgens. Dat had ze niet aan zien komen. "Nee vader, alsjeblieft" smeekt ze hem op haar knieen. "kom overeind en onteer jezelf niet zo." spuugt hij en hij trekt haar mee richting de zaal. Dat haar gezicht betraand was kon hem blijkbaar vrij weinig schelen. "Mag ik iedereens aandacht" roept hij. "Het feest zou niet compleet zijn als we niet nog meer goed nieuws hadden. Met trots kan ik zeggen dat mijn dochter overmorgen zal trouwen met Heer Zeno uit Griekenland" roept hij uit en zodra iedereen begint te feesten en te juichen, weet ze dat ze nu geen keus meer heeft. Ze was weg gegeven.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 04-08-2016 09:46

Mandy
ik schud mijn hoofd " niet alle mannen " zeg ik zachtjes als ze weg loopt loop ik zo snel mogelijk achter haar aan. op de achtergrond blijf ik en had lichte medelijden met haar. ze was uitgehuwelijkt en moest over morgen al trouwen, in de zaal waar nu vol op gefeest word. zie ik Zeno in hoekje staan hij word gefeliciteerd maar lijkt niet echt vrolijk. hij dacht dat het zijn fout was dat Ashley had gehuild, rustig ga ik achter Ashley staan " probeer te glimlachen, Zeno wist het echt niet. anders had ik hem er wel over gehoord" zeg ik zachtjes en kijk naar de keizer daarna naar Ashley laat Zeno je naar mijn kamer brengen na feest met bewakers " zeg ik zachtjes waarna kort knik en de zaal uitloop

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 04-08-2016 10:11

Ashley
Ze zucht zachtjes en hoort wat Mandy tegen haar zegt zodra ze achter haar staat. Ze haalt even diep adem en forceert dan een glimlachje op haar gezicht. Toch had ze zich nog nooit beroerder gevoelt. Het gekke is dat ze het al die jaren al wist. Uiteindelijk zou haar vader haar hand geven aan een man die hij uitgekozen had. Zelf had ze daar niets over te zeggen maar misschien had ze dat toch enigszins gehoopt? Er komen nu verschillende heren de kant van mijn vader op, zij waren niet blij met de keus van haar vader. Zuchtend loopt ze naar de dranktafel. Dit was niet de oplossing maar voor nu was het een heel aantrekkelijke.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 04-08-2016 16:50

Mandy
rustig loop ik door naar de kamer waar ze Fabio hadden gebracht zijn eigenkamer. ik wilde weten waar Matthias heen moest en hij wist het zeker, bij de kamer aangekomen kijk ik de bewakers kort aan ze open de deur. een van mijn bewakers loopt mee naar binnen en twee van de keizer " waar is Matthias heen " vraag ik zonder ook maar een buiging te maken ik vertikte het nu bij hem.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 04-08-2016 19:38

Ashley
Het eerste glas is al snel leeg en ook met het tweede glas is ze aardig op weg. Normaal dronk ze nooit, alleen bij het eten, maar nu kon het haar niet schelen. Ze voelt zich al licht in haar hoofd worden na het tweede glas en pakt haar derde glas. "Milady, zoveel drinken achter elkaar is niet goed" hoort ze achter zich en ze kijkt om naar de heer die daar staat. "er zijn heel veel dingen niet goed voor je" lacht ze en ze loopt naar hem toe waarna ze voor zijn neus het derde glas leegdrinkt. "maar wat doe je eraan?" vraagt ze met dubbele tong. Al snel voelt ze zijn handen rond haar middel en ze leunt tegen hem aan omdat ze niet echt meer goed op haar voeten staat. "woops" grinnikt ze.

Fabio
Hij kijkt rustig op zodra hij Mandy hoort. "ow die is een beetje daar" gebaart hij terwijl hij met zijn hand naar het raam gebaart. Daarna loopt hij naar zijn bed waar een jongedame was. Glimlachend neemt hij haar tegen zich aan, beiden hadden ze niet veel meer aan maar hij schaamde zich nergens voor en het meisje was gewend om weinig aan te hebben vanwege haar werk.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 05-08-2016 15:22

Zeno
ik hield Ashley in de gaten als merk dat ze tegen een heer aanleunt, loop ik er op af. " mag ik u naar uw kamer begeleiden " het was geen vraag dit keer rustig neem ik haar over van de heer en knikte kort vriendelijk. ik vroeg mij af waarom ze zich zo vol gooide met wijn.


Mandy
ik kijk naar meisje " verdwijn " ze ik streng en dreigend, rustig zet ik een stap naar bed " waar precies ? jij weet er meer van " mijn stem klonk kalm al was ik razend op hem hoe kon hij zijn eigen broer zo maar achterlaten.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 05-08-2016 20:14

Ashley
Ze kijkt op als ze Zeno hoort. "gaat u mijn leven nu al bepalen?" vraagt ze lachend en ze kijkt kort naar de heer maar die is al weg. "als ik me misdraag wilt u me niet meer en sluit u me ook niet op in Griekenland" lacht ze waarna ze zich los maakt. "of wilt u me nu al in bed hebben? Het kan me niets meer schelen weet u" zegt ze nors en ze draait zich om waarna ze nog een glas pakt.

Fabio
"je bent nog steeds niet in de positie om boven mij bevelen uit te voeren. Zo lang er geen bevestiging van Matthias is heb jij niets te zeggen en ben je alleen maar zwanger" zegt hij kalmpjes terwijl hij het meisje tegenhoud wat glimlachend tegen hem aankruipt. "geen idee, verlaat mijn kamer. Ik heb ook privacy" zegt hij kalm.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 07-08-2016 17:20

Mandy
kalm kijk ik naar hem en schud mijn hoofd " het word je dood nog eens dat hoog geachtende gedrag" zeg ik kalmpjes. rustig draai ik mij om " als jij hem de dood in hem gejaagd zal ik er persoonlijk voor zorgen dat wraak word genomen" bij de deur aangekomen wenk ik de bewaker die de deur voor mij opent.


Zeno
kort schud ik mijn hoofd " doe wat je niet laten kunt, maar ik verbreek geen beloftes, en zal geen misbruik van vrouwen maken " ik pak rustig het glas af " ik beveel je alleen nu te stoppen met te drinken. omdat je hier morgen vroeg spijt van krijgt. waar je wilt wonen mag je zelf bepalen dat ga ik niet voor je doen" rustig pak ik haar arm vast en trek er mee naar de gang " ik breng je veilig naar de slaapvertrek. samen met je wachters " zeg ik kalm maar vriendelijk toch dulde ik deze keer geen tegen spraak

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 08-08-2016 11:36

Fabio
Hij grijnst eventjes als ze zich er wel bij moet neerleggen. "oke, iedereen gaat toch eens dood?" zegt hij kalmpjes. Hij zat er niet zo mee. Bang voor Mandy was hij niet. Ze dacht misschien wel dat ze alles kon maken maar dat kon ze niet en daar zou ze achter komen. Ze is nog altijd geen dochter van de keizer en ook al draagt ze misschien het kind van de aanstaande keizer. Als hij niet terugkeert is ze niets waard.

Ashley
Ze kijkt het met een norse blik aan omdat ze weet dat ze er niets tegenin kan brengen. "je kunt me niets bevelen" zegt ze met een strakke blik maar hij heeft het glas ondertussen al afgepakt. Zonder dat ze de mogelijkheid krijgt om tegen te stribbelen, trekt hij haar mee naar de gang en ze hoort wat hij zegt. "laat me los" zegt ze meteen kil. "je bent een leugenaar" werpt ze naar hem toe. "je wist het en je gebruikte me" snauwt ze hem af. "ik dacht dat alles gemeend was maar het is een stom spelletje. Ashley is weer eens naïef en daar merkt ze meteen de gevolgen van." sist ze.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 09-08-2016 11:22

uuum ik twijfel of Matthias levend terug komt in verhaal of juist niet wat denk jij ?


Mandy
woeden borrelde in mij op maar negeerde het voor nu, kort leg ik mijn hand op mijn buik met gesloten ogen. stilletjes loop ik terug naar mijn vertrekken nhaja die van Matthias waar verbleef. daar zie ik Zeno met Ashley maar het lijkt niet goed te gaan met Ashley met snelle passen loop ik er op af" wat is er met haar ?' vraag ik in grieks wat automatisch deed als met zeno sprak zonder na te denken. hij kijkt mijn gepijnigd aan " het nieuws dat ze met mij zal trouwen , ze heeft te veel op " ik sluit kort mijn ogen " breng haar maar naar binnen, Dankje ga maar naar je vertrek ik zorg wel voor der deze avond " hij kijkt twijfelend en dat was niet zo gek natuurlijk, na dat hij haar op de bank had gezet knikt hij dan toch " pas goed op u zelf Milady " zegt hij zachtjes tegen Ashley waarna hij vertrekt.


Zeno
De bewaker zij de weg ik hoor wat ze zegt en kijk kort opzij met een gepijnigde blik. " weet je nu ben je naief dat je broer geloofd van plaats mij, ik heb al gezegd ik wist van niks. Alleen dat deze avond met jou aan tafel zou zitten en van mijn oom mij best moest doen aandacht aan je te besteden. " ik kijk weer voor mij uit " maar blijkbaar weten alle mannen wat hun vrouw zal worden, ben zeker net zo erg als je broers Reageerde Mandy ook zo kwaad . vast en zeker die ging er zeker nog meer tegen in toen ze hoorde dat ze met Matthias moest trouwen. " zeg ik nu toch beetje boos op haar dat ze mij niet geloofde bij de kamer aangekomen opent de wachter de deur. daar zie ik Mandy aankomen ze vraagt wat er is en ik leg uit wat er is ze zuchten zachtjes. waarna Ashley op de bank heb gezet kijk ik kort naar haar " rust uit en zorg goed voor je zelf " zeg ik vriendelijk en vertrek

Plaats reactie