Break The Rules

hier komen de RPGs te staan
Plaats reactie
Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Break The Rules

Bericht door Diamandis » 02-07-2016 20:32

Personages Diamandis

Grace Camari Dinah
Afbeelding
Aleksandr Jeltsin - Docent Gym (verrassend)
Afbeelding
Mikai Sverre Dunncan
Afbeelding
Ashley Souisa (wist geen naam meer en deze moest van Ash xD)
Afbeelding

Personages Bunny
Mandy, Demon, Geoffry, Roos, Helena
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 02-07-2016 20:52

ik neem Mandy , Roos, Geoffry , Demon die zal ik nog aanmaken xD
en denk dat Helena neem xD

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 02-07-2016 20:52

ow dan voeg ik er ook nog wel twee toe xD
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 02-07-2016 20:55

hahaha xD helena en Demon maak ik nog hoor maar eerst effe ook op huiswerk richten xD

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 02-07-2016 21:14

hahahaha


Mandy
samen met Demon en James zit ik in de auto, mijn oom dumpte mij op een stomme school. ik had gisteren weer niet gedaan wat mijn oom wilde wat ik deed. tja dat was zijn schuld en niet de mijne, ik dacht na over gisteren en de afgelopen weken. mijn vader zat al weer een paar dagen in buitenland italia te verstaan voorzaken. ik was het gewent dat mijn vader veel weg was, dat hoorde binnen het leventje wat ik leefde. klagen mocht ik niet vond ik zelf natuurlijk het was niet alleen maar rozengeur en maneschijn, er waren zat doornen van rozen in het leven. maar wie kende dat niet, de auto waar we inzitten rijd rustig terwel aan deze dingen denk. de ramen met getint glas zijn dicht ik wilde hem een stukje open voor frisse lucht. maar ze zaten op slot zeker bang dat zou verdwijnen door het raam. kort krijg ik een grijns op mijn lippen bij de gedachten hoe uit het raam kan springen en kon vluchten. Demon ziet het en kijkt vragend maar ik antwoord niet ik genoot van mijn binnen pretje zo als altijd.
eigelijk vind niet zo erg om te rijden na een lange tijd zijn we er. en vind ik het wel jammer dat we er zijn. ik genoot van de rust in de auto en had totaal geen zin in die stomme school. de auto komt tot stilstand, Demon stapt meteen uit samen met James. ik haal rustig een hand door mijn witte blonde haren, het zat in een slordige vlecht een paar plukjes waren los gekomen die voor mijn ogen zatten. James opende de deur hij knikte als teken dat veilig was verklaard, langzaam stap ik uit. mijn donker paarse pumps tikte op de stoep, het regende tourlijk waarom zou het zonnig weer zijn. James houd een paraplu voor mij op waar onder sta, met mijn handen strijk ik mijn blouse in de zelfde kleur als pumps strak. ik droeg er een zwarte jeans onder het was een mannen model maar het boeide mij niet. het stond leuk maar toch niet te netjes, samen met James en Demon loop ik het pad naar het hek.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 02-07-2016 22:21

Myssa
Zuchtend doe ik het zuurstofslangetje wat beter in mijn neus terwijl ik naar het veld voor me kijk. Ik zit op de tribune te kijken naar Aleksandr die gymles aan het geven is aan een groep, vooral omdat ik niets beters te doen heb. Al sinds jongs af aan heb ik een longziekte en de dokters hebben geen idee wat het precies is. Wel dat het ieder jaar slechter wordt en het is op dit moment al zo slecht dat ik altijd extra zuurstof nodig heb. Daarom loop ik altijd met een zuurstofslangetje en een karretje met een zuurstoffles. Alsof dat nog niet genoeg is, heb ik ook nog eens suikerziekte. Mijn vader, die tevens ook de vader van Aleksandr is, vind me daarom ook maar een mislukkeling waar ik mee heb leren leven. Mijn moeder was er wel voor mij en ook haar had mijn vader laten zitten toen ik acht was. Nu woon ik dus bij Aleksandr hier op school aangezien mijn moeder de ziektekosten niet meer kan betalen en Aleksandr wel. Mijn ogen volgen het meisje wat Ashley heette. Een prachtige Latina waar ik jaloers op ben. Niet dat ze dat weet ofzo maar ik zou een moord doen om haar te zijn. Ze heeft het perfecte figuur en zulke mooie zwarte lange haren. Haar lichtgetinte huid en lichtblauwe ogen maken het totaalplaatje dan ook af. Ze is ook nog eens behoorlijk slim en de reden dat ze hier zat was me dan ook niet echt duidelijk. Toen ik Aleksandr vertelde dat ik graag zoals haar wilde zijn, had hij zijn hoofd geschud en me verteld dat ik dat niet wilde. Dat ik perfect ben zoals ik ben. Waarom had ik dan nog geen vriendje en liepen ze in een rij achter Ashley aan? Oja, ik ben dat meisje met de zuurstoffles, die zichzelf regelmatig moet injecteren en haar haar rood verft omdat ze denkt dat ze nog niet genoeg opvalt. Zodra Aleksandr mijn kant op kijkt, glimlacht hij even en forceer ik een glimlachje terug. Hij moest eens weten...
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 02-07-2016 23:21

Mandy
haal rustig adem, terwel onder de paraplu mee loop met James en Demon.er zijn mensen die pauze houden en roken, natuurlijk kenen er jongens naar mij. hoeveel mensen hadden er wit blond haar ? niet veel mensen hadden dat het voel dan ook goed op natuurlijk. bij de deur aangekomen stap ik rustig naar binnen ik trok mij nooit zo veel aan van de blikken die naar mijn gericht werden. waarom zou ik ? het was standaard en je schoot er niet veel mee op plus dat het feit was dat het eigenlijk heel erg haten. James klapt de paraplu dicht zi dra we binnen zijn, kalmpjes stap ik veder eigenlijk geen idee hebben waar heen maar ach Dmeon of James wisten het vast wel. Demon begon voor mij te lopen ze stopte bij een deur de deur van de directeur, een uur later is alles geregeld. met een zucht loop ik de kamer uit ik kon naar mijn eerste les, gym les. ik hoopte dat er leuke dingen te doen waren tijdens sport van plaats saai ballen gooien.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 02-07-2016 23:29

Aleksandr
Nog even werp ik mijn blik op Myssa die er zoals altijd maar stilletjes bij zit en kijkt naar hoe ik aan het lesgeven ben. Ik had het met haar te doen. Ik hou zielsveel van haar als mijn zusje en het is verschrikkelijk om toe te moeten kijken hoe haar ziekte haar steeds meer kapot maakt en haar steeds minder de kans geeft om een zorgeloos leven te leiden. Toch richt ik daarna alweer snel mijn aandacht op de leerlingen die behoorlijk wild aan het voetballen zijn. De meiden niet, die staan allemaal gillend stil als er een bal naar ze toekomt, behalve Ashley die vrolijk meedoet met het spel. Myssa had me ooit verteld dat ze Ashley wilde zijn. Natuurlijk leek zij perfect in de ogen van Myssa maar Ashley zat hier niet voor niets op school en Myssa is perfect op haar eigen manier. Niet veel later trapt Mikai hard een bal mijn kant op die ik zonder moeite tegenhoud en weer hard wegtrap. Hij grijnst even en ik grijns terug. Over het algemeen had ik denk ik wel de meest relaxte band met de leerlingen. Bij mij mochten ze zich uitleven als het maar niet met drank, drugs of wapens te maken had.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 02-07-2016 23:56

Mandy
rustig loop ik door, Demon bleef bij mij in de buurt zo als altijd. James daar in tegen ging mijn spullen opruimen. aangekomen bij de gymzaal is de andere les nog bezig. rustig doe ik mijn schoenen uit, ik was best netjes was niet onhandelbaarbaar of dergelijke. ik deed alleen niet wat mijn oom mij opdroeg te doen wat was daar zo raar aan ? kort baalde mijn vuisten zich door woeden na diep adem te halen loop ik veder. de zaal in ze zijn aan voetballen rustig kijk ik toe, ik zie ook een meisje op de tribune met zuurstof. niet alleen dat viel op ook andere dingen. een meisje wat veel aandacht kreeg van jongens de meisjes die gilde als een bal te dicht bij kwam. jongens die stoer wilde doen de docent die erg jong leek en genoot van het potje voetbal

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 03-07-2016 09:12

Ashley
Terwijl ik aan het voetballen ben, zie ik de deur in mijn ooghoeken open gaan. Meneer Jeltsin heeft het nog niet direct door maar ik zeker wel. Meteen valt mijn oog op de jongen. Het meisje boeide me niet zoveel. Ik glimlach even naar hem maar ik had me beter op het spel kunnen focussen want niet veel later komt er hard een bal tegen mijn hand die dubbel klapt. Mijn gezicht betrekt van de pijn maar ik ging niet huilen, niet waar anderen bij zijn. Dat is dan ook wanneer Meneer Jeltsin naar me toe komt en me meeneemt naar zijn kantoor om mijn pols te koelen. Al snel zit ik met een icepack rond mijn pols op de tribune vlak bij dat ene meisje en staat Meneer Jeltsin bij die jongen en dat meisje bij de ingang.

Aleksandr
Nadat Ashley op de tribune zit, loop ik naar het meisje en de jongen in de deuropening. "Goede--morgen" zeg ik nadat ik even op mijn horloge gekeken heb. "Jullie heb ik volgens mij nog niet eerder gezien" zeg ik glimlachend met mijn blik eerst op de jongen gericht en dan vooral op het meisje want iets liet mij denken dat zij hier het woord zou nemen voor beiden.
Hoi :P

Plaats reactie