Break The Rules

hier komen de RPGs te staan
Plaats reactie
Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 02-08-2016 10:22

Ashley
"Helena stop met paniek zaaien. Het is niet onze schuld klaar." zeg ik streng tegen haar al was ik zelf ook niet volledig zeker van mijn zaak. "het komt goed, we verzinnen wel iets mocht het zo zijn." zeg ik dan. "bovendien is mijn pappie rijk genoeg om ons tweeen hier uit te kunnen trekken." zeg ik knikkend. "maar het is niet onze schuld" voeg ik er nog aan toe.

Aleksandr
Met een sporttas vol kleding van Myssa loop ik over de gang. Het viel me zwaar dat ik haar kleding weg moest brengen met het idee dat ze die nooit meer ging dragen en mijn gezicht was doorweekt met tranen. Zodra ik langs de ziekenzaal loop, hoor ik dat er geroepen word om versterking en ik laat de tas op de grond vallen waarna ik naar binnen ren. Een intense woede borrelt in me op als ik Mandy op de grond zie en de docent met de bijtafdruk erbij. Ik trek hem mee aan zijn kraag de ziekenzaal uit en duw hem hard tegen de muur. "als jij nog een keer bij haar in de buurt komt zorg ik hoogstpersoonlijk dat je daarvoor zal boeten" snauw ik hem af en ik duw hem weg wat wel indruk lijkt de maken. Ik pak daarna de tas weer en loop naar binnen waar ik de tas neer zet en ik til Mandy voorzichtig op het bed. "gaat het?" vraag ik bezorgt.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 02-08-2016 12:22

Helena
Ik luister naar Ashley en langzaam komt de rust terug toch blijft binnen in mijn hoofd een gaos


Mandy
Wel mee krijgend dat de docent versterking roept vallen kort mijn ogen weer dicht. Al snel heb ik ze weer open en hoor een bekende stem," Myssa waar is ze ?" Vraag ik alleen heel erg zachtjes als hij dichter bij is. Ik staar naar mijn handen, ik haf Myssa gezegd niet te treuren of stil te staan bij stomme singen. " ik heb gelogen tegen haar, niet altijd kun je nare dingen ontlopen " zeg ik zachtjes met tranen in mij. Ogen

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 02-08-2016 15:27

Ashley
Hoofdschuddend kijk ik naar Helena. Ze moest echt niet zo panisch doen. En als ze hier ons wel de schuld gingen geven waren er zat van opties om weg te komen. Dat geloof ik ook zelf steeds meer en ik geloof er dan zelf ook steeds sterker in.

Aleksandr
"shhh word rustig" fluister ik tegen haar. Zodra ze de naam Myssa uitgesproken heeft, lopen er echter weer tranen over mijn wangen. "Myssa is in een plek waar ze niet meer voorgelogen kan worden. Waar ze kan doen en laten wat ze wilt zonder beperkingen." snotter ik dan en ik kijk even van haar weg. "ik haal Demon. Probeer te slapen" zeg ik zacht.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 02-08-2016 15:39

Helena
ik ga zitten en bijt hard op mijn lip , waarom kon ashley zo kalm blijven bij dit


Mandy
ik bijt op mijn lip " het spijt mij, ik had langer met haar moeten praten van plaats trainen " zeg ik zachtjes vermoeid, ik schud mijn hoofd " van slapen word ik suffer plus blijft alles terug komen in dromen " zeg ik zacht vastberaden niet te gaan slapen

theadora99
Berichten: 34
Lid geworden op: 25-06-2016 15:53

Bericht door theadora99 » 02-08-2016 15:43

Kellin
Ik haalde even mijn schouders op. "Kellin lijkt op Kelly, en dat is een meisjesnaam dus ach" zei ik. "Maar naar het dak vind ik prima" zei ik en glimlachte eventjes waarna ik ook mijn sigaret uitmaakte en ik lachte eventjes. "Laten we gaan" zei ik toen.

Gabe
Ik verveelde me een beetje, Kellin was verdwenen en ik had niet echt leuke meisjes meer gezien na dat ene groepje in de kantine wat weg was gegaan, dus ik ging buiten even op een bankje zitten en muziek luisteren.

Niet zo heel veel inspiratie oeps XD

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 02-08-2016 15:46

Ashley
Zuchtend pak ik mijn peuken en ik geef er eentje aan Helena. "neem er eentje en kom tot rust, jeetje ik raak echt gestrest van je" zucht ik.

Aleksandr
Hoofdschuddend ga ik zitten. "ze heeft er zelf voor gekozen om dit te doen. Het is niemands schuld, in ieder geval niet die van jou." zeg ik zuchtend en ik pak de tas waarna ik die op mijn schoot zet. Het waren teveel kledingstukken en de tas pastte niet meer dicht nu. Mijn handen glijden over haal lievelingsjurkje.
Hoi :P

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 02-08-2016 15:48

ik reageer vanavond op de 1x1 thea ;)

Marek
Ik moet lachen en kijk hem aan. "beetje ver gezocht vind je niet?" lach ik en ik knik op wat hij zegt. "al had je het niet prima gevonden" grinnik ik. "ik was er toch wel naartoe gegaan" zeg ik glimlachend en ik loop rustig naar binnen waar ik de trappen begin op te lopen.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 02-08-2016 20:34

Mandy
stilletjes zit ik naast hem " het verlies zal langzaam makkelijker zijn, maar verlopig niet " zeg ik zachtjes nog steeds half afwezig zijn door dat oververmoeid was. ik zie in mijn ooghoeken wat hij doet,op kijken koste te veel energie. toch probeer ik kort op te kijken, wat iets lukt ik zie de tas met kleren. " wat ga je er mee doen ?" vraag ik zachtjes. ik probeerde helderde te worden na het nieuws van Myssa was de keuzen terug instorten of nu helder te blijven voor Myssa

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 02-08-2016 20:38

Aleksandr
Ik knik kort op wat ze zegt. "vast wel" mompelt hij en hij zucht kort. De volgende tranen veegt hij dan weg. "ik ga haar kleding naar haar moeder brengen. Ze heeft er recht op denk ik" mompelt hij vervolgens. "ik weet niet wat ik er anders mee moet" er rolt weer een traan over zijn wang.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 02-08-2016 20:44

Mandy
" ik zou haar lieveling kleding stuk bij haar houden zo dat ze daar in begraven word" zeg ik zachtjes, ik zak iets in door dat moe word. Demon komt terug de zaal in en kijkt naar ons. rustig blijft hij bij de deur staan, als weer kort op kijk zie ik de directeur " ik hoorde dat er om versterking werd geroepen door een docent" zegt hij ik bijt op mijn lip langzaam aan merkte ik dat zo zou weg vallen.

Plaats reactie