Break The Rules

hier komen de RPGs te staan
Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 02-08-2016 20:55

Aleksandr
Ik knik eventjes op wat ze zegt. "dan houd ik haar jurkje" zegt hij vervolgens. Als ik de directeur en Demon zie sta ik op. "het is al geregeld" zeg ik vervolgens tegen de directeur en ik knik nog even naar Demon waarna ik met de directeur weg loop. Nu moest Demon maar de zorg over Mandy overnemen. Zelf was ik daar nu niet toe in staat.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 03-08-2016 07:55

Demon
bezorgt kijk ik in de richting van Mandy, ze leek uitgeput waar zag ik de lege blik in haar ogen. meteen voel ik pijn bij mijn hart ik als ook nog eens spijt en schuldgevoel in haar ogen zie. de combinatie was een tijdje geleden dat die had gezien. de laatste keer was alweer drie maanden terug, ze had drugs op via haar oom. Na dat hij had gedwongen haar werk te doen bij hem had ze zich terug getrokken op haar kamer. ze had gehuild door woeden en pijn, zo als altijd had ik geprobeerd haar te trosten. na tijdje was ze gestopt met huilen en had ze besloten een film te kijken. Als ze drugs op had kon ze erg overtuigend overkomen kwam lust, ik wist dat ze zich zelf niet helemaal was dan. na lange tijd proberen het te nergeren was niet gelukt, de volgende morgen na dat ze wakker werd. zag ik meteen de lege spijtige schuldige blik in haar ogen, het verraden dat ze nog steeds liefde voelde voor Matthias en niet voor mij. we hadden niks meer over gezegd toch wist ik dat ze tot vandaag er nog steeds mee zat het voelde voor haar als verraad, elke dag weer als ze haar werk voor haar oom moest doen. ik schrik wakker uit gedachten als Aleksandr weg loopt met de directeur, waarom keek ze eigenlijk nu zo uit haar ogen ? . Mandy zie ik veder in elkaar zakken en snel loop ik naar haar toe, stilletjes help ik haar liggen. ze voelt koud aan en haar lippen worden blauw door de kou, de warme deken die op bed ligt leg ik over haar heen. gevolgd met een dunne vlies dekentje van haar zelf, de handeling zag er uit of het een vader bij zijn kind deed. ze probeert te rijken naar slaapmiddel voorzichtig pak ik het bekkertje op. iets overeind haal k haar waarna ze het leeg drinkt. nog een keer zie ik de verdrietige lege blik waarna ze in slaapval. ze ligt stil wat mij goed doet anders kon het een aanval zijn, stilletjes als ze slaapt sta ik op. de arts moest op haar letten ik moest Grace spreken op de gang. ik druk haar nummer in mijn telefoon en type - over 5 minuten op de gang bij slaapzaal ?- nu was wachten tot ze antwoorden, ik loop naar de deur van de zaal waar ga staan.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 03-08-2016 10:34

Grace
Ze was een beetje aan het appen met Gordy toen ze het berichtje van Demon las. "even wacht deempje" zegt ze zacht en ze appt nog even wat met Gordy. Ze had haar derde peukje nog niet op en om de één of andere reden smaakte die veel lekkerder dan de andere twee. Ze ging die dus echt niet uit drukken. Uiteindelijk stopt ze zuchtend haar telefoon terug in haar broekzak en loopt ze richting de gang van de ziekenzaal, precies vijf minuten later staat ze er en ziet ze Demon. "wat is er?" vraagt ze dan aan hem.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 03-08-2016 15:40

Demon
stilletjes wacht ik op Grace naar 5 minuutjes komt ze er aan, ik haal diep adem en knik kort naar binnen. " ze weet het van Myssa van een docent, alleen de blik in haar ogen vertrouw ik niet. het is een lege blik gevuld met spijt en schuldgevoel. als of ze iets fout doet, de spijt en schuldgevoel heb ik alleen gezien toen ze naast mij wakker werd in bed. ze blijft het gevoel hebben dat ze overspel bejaagd als ze met iemand anders om gaat of in bed mee duikt. ze komt over als iemand die liefde niet wilt kennen maar ze weet maar al te goed wat is. ik weet totaal niet meer hoe haar op moet vrolijke het enige wat ik kan bedenken is Rosa maar hoe krijgen we die hier" ik kijk naar grace en haal onrustig een hand door mijn haar " ik denk dat James moet bellen om langs te komen " zeg ik dan " te minste als de directeur nog niemand heeft gebeld."

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 03-08-2016 15:49

Grace
Ze luistert naar het verhaal van Demon en knikt kort. "een kind hier krijgen zal niet moeilijk moeten zijn. Binnenkort haal ik Gordy hier naar toe, dat lijkt me een stuk lastiger. Ik lieg wel dat het mijn dochtertje is. Simpel toch?" stelt ze lachend voor. Dit was echt niet zo moeilijk als hij dacht. Als Grace echt de moeder zou zijn, zou ze recht hebben op haar dochter hier.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 03-08-2016 15:56

Demon
ik kijk naar haar" de directeur weet gisteren dat het haar nichtje is dus dan ben je haar zus of schoonzus van Matthias kant" zeg ik dan kort kijk ik naar de zaal, ik snap het niet ze ging de goeie kant op en nu zakt ze binnen 2 dagen binnen deze school in elkaar." ik kijk niet begrijpend maar zuchten dan en dacht na " maar het is zeker slim dat Rosa je dochtertje is maar dan moeten we effe kijken hoe we dat met de zus gaan doen. zij weet wel hoe Matthias is omgekomen maar de rest van de familie weet niks van La Moon familie, alleen de bedrijf tak kennen ze "

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 03-08-2016 16:04

Grace
"geen probleem toch" zegt ze schouderophalend. "zeg maar wat ik moet zijn en ik ben het voor je" grapt ze al is ze wel serieus als het over Mandy gaat. "ik snap je niet meer zo op dit moment maar het zal wel goed zijn..." fronst ze dan en ze denkt even na. "dan ben ik dus de zus van Matthias..?" vraagt ze nog eventjes.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 03-08-2016 16:07

pff ik moet een dagje werken meteen van alles gaande op werk brrr


Demon
ik kijk dankbaar om wat ze zegt " ja ik denk dat we dat wel kunnen doen. ik zal straks Ziva bellen " kort kijk ik weer naar binnen " denk je dat we haar effe alleen kunnen laten met de arts ze slaapt nu, en om eerlijk te zijn vertrouwt ze niemand volgens mij alleen beetje de gym docent maar ja die heeft wel genoeg aan zijn hoofd'

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 03-08-2016 16:23

hmm vervelend :(

Grace

Ze knikt even en denkt even na. "ja we kunnen haar wel even alleen laten, ze voelt onze spanning ook" zegt ze uiteindelijk knikkend. "ik ben in mijn kamer, of moet ik met je mee?" vraagt ze dan aan hem. Misschien moesten ze nog wat doorspreken.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 03-08-2016 16:27

nog al een hele lastige klant gehad, waar politie bij moest komen. en die bijna een klap heb verkocht na dat ze bijna een cavia wurgde


Demon
ik knikte dan " denk dat slimst is als we wat overleggen en daarna jij gaat vragen aan de directeur om rosa " zeg ik hard op denkend

Plaats reactie