Dark or Light Life

hier komen de RPGs te staan
Plaats reactie
Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Dark or Light Life

Bericht door Bunneary » 02-07-2016 20:54

rest komt als thuis ben alles staat op oude pc xD

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 05-07-2016 21:11

Is goed :)

Branwen Galatea Cassiopeia
Morgan Sky Meghan Frost
Eragon Austin Frost
Hagen Lares

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 05-07-2016 21:20

dit worden die van mij;

Jordan Acasia Ravella
Mikai Sverre Dunncan
Saviya Cennou
Dario Orlano Tussoin
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 05-07-2016 21:22

maak topic zo snel mogelijk maar zo eerst nog wat leren voor morgen. plus als high ben van medicatie werken hersens minder goed xD

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 06-07-2016 15:59


Naam+achternaam: Saviya Cennou (mijn telefoon wilde haar naam in Cavia veranderen xD)
Leeftijd: 18 jaar
Geslacht: Vrouw
Karakter: komt tijdens spelen
Uiterlijk: http://i68.tinypic.com/ap8chi.jpg
Gespeeld door: Diamandis

Naam+achternaam: Jordan Acasia Ravella
Leeftijd: 19 jaar
Geslacht: Vrouw
Karakter:
Uiterlijk: http://i63.tinypic.com/b46fqt.jpg
Gespeeld door: Diamandis

Naam+achternaam: Dario Orlano Tussoin
Leeftijd: 21 jaar
Geslacht: Man
Karakter:
Uiterlijk: http://i68.tinypic.com/zvo036.jpg
Gespeeld door: Diamandis

Naam+achternaam: Mikai Sverre Dunncan
Leeftijd: 20 jaar
Geslacht: Man
Karakter:
Uiterlijk: http://i68.tinypic.com/2u8l3jd.jpg
Gespeeld door: Diamandis


dit worden die van mij (karakters volgen wel uit spelen)

Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 07-07-2016 09:50

Mandy
het is nog niet zo heel laat, thuis had ik mij omgekleed in een avond jurk voor het diner bij de burgermeester thuis. het was een beeenkomst voor grote bedrijven en familie's binnen de stad. rustig ben ik bezig met mijn haar wat meer laat krullen en dan lichtjes opsteek zo dat niet meteen in de weg zit . de jurk was Bordeauxrood en tot de knie lang, met een op de rug een korset het zat niet te strak waardoor de blote rug te zien was. de jurk had geen mouwen alleen twee bandjes op de boven arm zo dat hij toch goed bleef zitten. als klaar ben sta ik op en pak de pumps voor er onder waarna rustig naar beneden loop waar mijn vader al klaar is en op mij wacht

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 07-07-2016 11:25

Saviya
Mijn vader is de baas van een groot bedrijf. Wat hij precies doet weet ik niet maar dat hij veel verdient is algemeen bekend. Vanavond was het diner en natuurlijk moest zijn dochter dan mee, al was het alleen maar om de zonen van andere familie's te leren kennen. Mijn haar was mooi opgestoken en mijn make-up was redelijk naturel gehouden. Mijn ogen en sproeten kwamen zo goed uit. Het enige wat opviel was mijn rode lippenstift. Ik droeg een witte jurk met verfijnde afwerkingen. (jurk: http://www.picantemex.com/wp-content/up ... -ideas.jpg). Zodra ik beneden kom, staat mijn vader al klaar. "Mijn prachtige prinses" zegt hij glimlachend. Ook mijn moeder staat met haar mond open. Samen lopen we naar de limousine die al klaar stond. Eigenlijk was ik erg zenuwachtig, ik wil mijn vader niet teleurstellen.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 07-07-2016 11:37

voor de verandering maak ik Gabriel als neef van de burgemeester xD

Gabriel
in mijn smoking sta ik klaar in de gang nog snel doe ik mijn stropdas recht waarna rustig naar de zaalloop waar het diner was. in de andere zaal was straks het bal of hoe je het ook wilde noemen, naast dit zou er ook een veiling zijn vele beroemde mensen kwamen ook de veiling was voor een goed doel. rustig loop ik de zaal binnen en kijk rond mijn oom was bezig met de laatste dingen regelen ik vroeg mij af of er vele dochters en zonen mee kwamen dit keer. ik had wel begrepen dat La Moon kwam met zijn dochter wat niet vreemd was zins de dood van haar moeder was zij de vrouw des huizen. we konden goed met elkaar opschieten ze was dan ook erg aardig ook al had ze haar duistere kant, tja dat was niet gek als je wist waar in ze leefde. ik kijk rond en help hier en daar een beetje mee met opruimen.


Mandy
ik had expres voor simple jurk gekozen en eigenlijk geen mak-up ja mascara en een kleur lippenstift in mijn eigen lippen. een mooie licht rode kleur die mijn lippen bij kleurde maar niet echt zag meteen. mijn vader steekt zijn arm naar mij uit " je bent weer eens prachtig bunny " zegt hij in italiaans ik glimlachte vriendelijk ik hield niet zo van complimenten en wilde totaal niet opvallen, ik was bijna 18 jaar nhaja over een jaar. maar ik wist dat steeds meer mannen naar mij keken plus dan had je nog zat zaken mannen die niet zo netjes waren als ze zich voor deden. ze waren klanten bij mijn oom en kende mij dan ook zeker goed, ik trilde kort mijn vader denkt dat koud heb en krijg zijn jasje over mij heen, zelfs zo stond het nog prachtig volgens hem. james meld dat de auto klaar staat, de shelby gt ik glimlachte dankbaar naar James ik had geen zin in al dat gedoe met limousine . dan hoor ik een bekende stem het is Micheal villiant een beroemde coureur binnen de auto sport ik draai mij om en begroet hem vrolijk, ik kreeg al lange tijd les van hem omdat race een van mijn grootste hobby's was. " je ziet er weer eens keurig uit " zegt hij wetend dat als hij prachtig zij hem een por zou geven. mijn vader begroet hem ook vriendelijk onze vaders waren al jaren vrienden mijn vader ondersteunde dan ook de vialliant team in de sport. rustig lopen we naar buiten " is je vader er ook ?" vraag ik en hij knikte " tourlijk die zal er eens niet zijn voor een goed doel is hij er altijd " zegt hij lachend en ik grnikkite het was waar zijn vader gaf om goede doelen het was dan ook een schat van een man en ik was blij dat ik hem als een oom mocht beschouwen of eigenlijk als een opa, mijn moeder was een dienst meid bij hun geweest en opgenomen in de familie, ze trouwde met mijn vader waardoor de vriendschap nog meer groeide en we eigenlijk prachtigs familie waren. Micheal als een oom en zijn vader als een opa met zijn moeder als oma.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 07-07-2016 11:49

ik doe dat Dario ook nog 'rijk' is en jordan en mikai doe ik wel als arm xD

Dario
Ik was al op locatie. Mijn haar was netjes naar achteren gekamt en ik droeg een smoking. Mijn ouders waren bekende mensen in de zakenwereld en zou later ook hun zaken overnemen. Ik zie Gabriel al rondlopen en loop naar hem toe. Natuurlijk kende je elkaar van het wereldje maar Gabriel en ik kenden elkaar ook nog eens als vrienden. "goedendag" zeg ik glimlachend tegen hem en ik kijk een beetje rond. Het was nog maar een beetje een kale bedoeling maar als ik even naar het horloge rond mijn pols kijk zie ik dat het niet meer heel lang zou duren voordat de eersten er zouden zijn. Mezelf dat bedacht hebbende, zie ik de familie Cennou binnenkomen. Meneer en mevrouw Cennou waren zakenpartners van mijn ouders maar hun dochter had ik alleen nog maar gezien op foto's. Saviya Cennou. Ze is een wereldberoemd model en nu zie ik ook wel waarom. Alle drie krijgen ze een glaasje champagne aangeboden.

Saviya
Een beetje zenuwachtig en twijfelend wat ik moet doen, loop ik met mijn ouders mee naar binnen en ik neem de champagne aan van de bedienden bij de deuren. Ik kijk even wat om me heen en glimlach lichtjes. Er hing een werkelijk prachtige kroonluchter op. Al snel komt een andere familie mijn ouders begroeten en na zich voorgesteld te hebben aan mij, raken ze vooral in gesprek met mijn ouders en heb ik er niet zoveel bij in te brengen. Als ik om me heen kijk, valt mijn oog op de jongens in smoking. Niet dat ze de enige waren, iedere man hier droeg een smoking. Een bescheiden glimlachje vormt zich rond mijn lippen en ik zet mezelf over mijn zenuwen heen waarna ik naar ze toe loop. "heren" zeg ik beleefd en ik maak een korte buiging. Mijn hand wordt dan voorzichtig en subtiel vastgepakt waarna de jongen er een kus op geeft. "Jongedame" zegt hij met een knikje van zijn hoofd.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 07-07-2016 11:57

ben effe alleen hier wegens dit al genoeg energie kost vandaag xD plus wil straks ook nog effe huis houden doen


gabriel
ik kijk op als Orlano hoor en grinnikte " hallo , alsjeblieft laat die beleefdheden weg bij mij " zeg ik ik wist dat ik veel netter moest gedragen maar bij mijn vrienden deed ik dat nooit. de eerst familie kwam al aan zag ik hun dochter was voor eerst mee zag ik. ik kijk naar haar ze zag er goed uit je kon zien dat ze een model was aan haar houding ze liep keurig recht, als ze ons begroet geef ik na Orlando een kus op haar hand " welkom in huize Zilvervliet " zeg ik vriendelijk tegen haar.

Mandy
ik stap rustig voor in Micheal zou rijden mijn vader stapte achter in, niet veel later door het stevig door rijden vn Micheal waren we er dan ook. Rustig stapte ik uit zo dra de deur voor ons open was gedaan. Micheal en mijn vader liepen voor op zelf liep ik er achter, het jasje had ik al netjes terug gegeven aan mijn vader. in de hal aangekomen die ik bij beiden heren de stropdas recht, mijn vader haalt een plukje haar wat krulde voor mijn oog weg. al snel komt er iemand op ons af " Lady mag ik u begeleiden naar de zaal " ik kijk kort naar mijn vader en knik dan vriendelijk " graag Heer " zeg ik vriendelijk met een neppe lach op mijn lippen. ik hield niet van dit soort dingen rustig met de jonge man de zoon van de burgemeester aan mij zijde. vader en micheal achter mij lopen we de zaal in, meteen kijken mensen om ik hield hier niet van en probeer los te komen. maar word al snel begroet door aantal gasten die op ons afliepen

Plaats reactie