Dark or Light Life

hier komen de RPGs te staan
Plaats reactie
Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 11-07-2016 18:31

Hagen
Het was beter om misschien geen auto te pakken. Zo ver weg was mijn huis niet. En eigenlijk wilde ik eerst meer van Jordan weten voordat ik daadwerkelijk besloot wat ik ging doen. Misschien was het beste wel om haar gewoon te laten gaan. Al wist ik niet helemaal of ze dat zou overleven. Wat ik tot nu toe had gezien leek het wel alsof iemand haar altijd gecontroleerd had.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 11-07-2016 18:35

Jordan
Ergens begin ik nerveus te worden als Hagen niet echt meteen een plan lijkt te hebben. Hij dacht na zag ik maar zo komen we niet verder. Het pistool had ik niet meer maar het mesje wel en ik was daar behendig genoeg mee om me te kunnen beschermen al was ik niets als er drie mannen tegelijk op me afkwamen en zeker niet in deze kleding. "Hagen?" vraag ik met een hulpeloze en bijna wel smekende blik. Hij kon niet weten hoeveel ik zijn hulp nodig had maar ik kon het hem wel zo duidelijk mogelijk maken.
Hoi :P

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 11-07-2016 18:53

Hagen
Goed, dit was wat ik uiteindelijk besloot. "Die kant op." Knikte ik in de richting van mijn huis. Het was niet te ver, maar ook weer niet te dichtbij. "Als we lopen via de straatjes zullen we niet zo opvallen. Ondanks dat we opvallende kleding aanhadden. Kon ik uit ervaring vertellen dat het beter was. Ook had ik geen autosleutels dus was er eigenlijk niet echt een andere manier.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 11-07-2016 19:01

Jordan
Zodra hij knikt in welke richtig we moesten gaan, loop ik met een vlotte pas die kant uit al wacht ik wel op Hagen die nog altijd mijn steun en toeverlaat was op dit moment. Misschien was hij ook niet te vertrouwen, daar kwam ik snel genoeg achter, maar ik geloof niet dat hij kwade bedoelingen heeft met me. Eenmaal een stuk verder van de feestlocatie, kom ik iets meer tot rust al ben ik nogsteeds niet volledig op mijn gemak wat voorlopig toch nog niet zal gebeuren.
Hoi :P

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 11-07-2016 19:42

Hagen
Dit was niet de manier waarop ik het feest had willen verlaten. Maar ik was er nu in ieder geval wel weg. Dat moest ik in ieder geval positief inzien. Aangezien ik wilde dat Jordan iets kon ontspannen, besloot ik om niets te zeggen en gewoon kalm door te lopen. Vaak hielp lopen al om de spanning eruit te krijgen. Tenminste zo was het bij mij. Als ik me gespannen voelde, ging ik altijd lopen of hardlopen. Zodra ik dan terug was, voelde ik me altijd veel beter.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 11-07-2016 19:51

Jordan
Vlot loop ik door op mijn hakken, wat ik gewend was vanwege het werk wat ik moest doen. Mannen vonden hakken nou eenmaal beter staan dan sportschoenen. Eigenlijk heb ik het behoorlijk koud maar ik geef er niet aan toe. Terwijl we lopen ben ik aan het knarsentanden en ik kijk nerveus om me heen. Daarna kijk ik nog even naar Hagen. "het spijt me" zeg ik zacht.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 11-07-2016 19:58

Mandy
Meteen krijg ik een lading protest over mij heen van de bewakers. het enige wat ik doe is een kille blik opzetten die verraden dat als nog 1 woord werd gezegd ze zouden ontslagen zijn. ik kijk Hagen en het meisje na en hoopte dat Hagen wist wat hij deed. ik draai mij dan om naar Eragon " een ding is zeker saai is het feestje in ieder geval niet " probeer ik zo nuchter mogelijk te zeggen tegen Eragon. rustig haal ik plukje haar uit mijn gezicht en stop het wapentje terug waar hij hoorden, zonder er bij na te denken dat Eragon messchien nu wel goede inkijk had

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 11-07-2016 19:59

Hagen
Met mijn gedachten was ik er niet helemaal bij. Dat gebeurde wel vaker. Toen ik weer terug was keek ik even om naar Jordan. Het moest wel koud zijn in zo'n jurk. "Het spijt me." "Er is niets voor je om spijt van te hebben." Rustig trok ik mijn jasje uit. "Trek deze aan voordat je kou vat. Zo'n jurk kan nooit warm zijn."

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 11-07-2016 20:06

Jordan
"toch wel" zeg ik zachtjes en ik kijk voor me uit. Zodra hij een omverwachte beweging maakt, stap ik geschrokken opzij maar ik zie dat hij zijn jasje uit doet en die dan aan me aanbied. Voorzichtig pak ik zijn jasje aan en trek die dan aan. "dankje" fluister ik en ik doe het jasje dicht met de enige knoop. Zijn mouwen waren veel te lang en mijn handen waren dus volledig opgegaan in de mouwen maar het zat juist wel fijn.
Hoi :P

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 11-07-2016 20:17

Hagen
"Sorry." Als ik zie dar ik haar laat schrikken. Dat was niet mijn bedoeling. Maar het liet nog maar is zien hoe gespannen ze eigenlijk was. Ik wist niet helemaal wat ik moest doen, of wat ik überhaupt kon doen. Het enige wat ik bedacht was om het aan haar over te laten. Ze wist zelf wel hoe ver ze kon gaan. Of wat ze kon doen, alleen als ze de controle verloor zou ik ingrijpen.

Plaats reactie