Dark or Light Life

hier komen de RPGs te staan
Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 11-07-2016 20:37

Jordan
Even kijk ik opzij. "geen sorry" zeg ik dan zachtjes. "hoe ver is het nog?" vraag ik dan zachtjes aan hem en ik blijf nog eens om me heen kijken. Stukje bij beetje begin ik iets zachter te lopen zodat ik meer achter hem aan kom te lopen. Mijn voeten begonnen nu wel zeer te doen aangezien ik nog steeds op hakken liep.
Hoi :P

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 11-07-2016 20:47

Hagen
"Nog 10 minuutjes ongeveer." Dan zie ik dat ze meer moeite begint te krijgen met lopen. Hakken leken mij ook niet heel gemakkelijk om in te lopen. Hoe vrouwen dat toch deden begreep ik echt niet. Maar dat kon ook nog wel is aan mij liggen. "Gaat het?"

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 11-07-2016 20:48

Mandy
Meteen krijg ik een lading protest over mij heen van de bewakers. het enige wat ik doe is een kille blik opzetten die verraden dat als nog 1 woord werd gezegd ze zouden ontslagen zijn. ik kijk Hagen en het meisje na en hoopte dat Hagen wist wat hij deed. ik draai mij dan om naar Eragon " een ding is zeker saai is het feestje in ieder geval niet " probeer ik zo nuchter mogelijk te zeggen tegen Eragon. rustig haal ik plukje haar uit mijn gezicht en stop het wapentje terug waar hij hoorden, zonder er bij na te denken dat Eragon messchien nu wel goede inkijk had

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 11-07-2016 20:50

Eragon
Zodra ik ook maar iets te veel zag, wendde ik mijn blik af. Een beetje geschrokken, omdat ik altijd rekening hield met privacy. Terwijl ik vooruit kijk antwoord ik. "Daar heb je inderdaad wel gelijk in. Wie wil nou niet een beetje actie om het bloed te laten stromen?"

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 11-07-2016 20:56

Jordan
Even kijk ik naar hem en knik kort. "oke" zeg ik zachtjes zuchtend en ik sik kort. Zodra hij vraagt of het gaat, schud ik kort mijn hoofd. "maar het moet vast wel gaan" zeg ik zacht. "het is nog maar tien minuten" voeg ik er vervolgens nog aan toe. Vanavond zou ik wel kijken naar de blaren op mijn voeten en behandelen al hing het er een beetje vanaf waar ik was vanavond.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 11-07-2016 20:57

Oeps zag net dat pagina had herladen blijkbaar :P


Mandy
ik kijk naar Eragon en grinnikte " oudjes " zeg ik " suffe oudjes " natuurlijk van binnen was ik van slag maar liet totaal niet blijken dat wilde ik niet. rustig stap ik achter naar Eragon " zullen we terug naar binnen ? ze zullen wel ons gaan zoeken omdat we niet binnen zijn na die klap" ik kijk nog kort een keer in de richting waar Hagen en het meisje waren gelopen dan in de richting waar de knal was geweest. einde van de avond zou ik eens met die man gaan praten en vragen waar dat meisje vandaan kwam.

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 12-07-2016 21:37

Hagen
Voorzichtig luisterde ik naar Jordan. "Ik kan je ook tillen als je wilt." Natuurlijk wilde ik ook weer niet dat ze te ver zou gaan. Ze moest zichzelf niet gaan bezeren.

Eragon
"Precies." De zucht hield ik in. Dit was niet hoe ik mijn eerste avond had gepland. Dit was helemaal niet hoe ik mijn eerste avond had gepland. Alles liep volledig mis. "Dat is inderdaad misschien wel handig om te doen. Voordat we nog moeilijke vragen krijgen."

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 12-07-2016 21:44

Jordan
Even kijk ik opzij naar hem zodra hij aanbied me te tillen. Eventjes twijfel ik en ik slik kort maar daarna knik ik eventjes. Vervolgens maak ik de bandjes van mijn hakken los en doe ze uit om daarna te wachten op Hagen. Met een nerveuse blik kijk ik hem aan en kijk dan kort naar mijn voeten waar de beurse plekken al goed op te zien zijn.
Hoi :P

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 12-07-2016 21:46

Hagen
Rustig ga ik op mijn hurken zitten voor Jordan. Klim erop. Doelend op mijn rug. De plekken op haar voeten had ik gezien. Die moesten behandelt worden. Anders zou ze daar nog heel lang last van hebben.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 12-07-2016 21:55

Jordan
Rustig loop ik naar hem toe en klim dan op zijn rug. Dit was voor mij nu wel de beste manier al zou hij misschien het mesje bij mijn been kunnen opmerken. Zodra ik mijn armen om hem heen heb en hij opstaat nadat hij me vastgepakt had, voel ik pas hoe sterk hij eigenlijk is. Zuchtend leun ik mijn hoofd op zijn rug/schouder.
Hoi :P

Plaats reactie