Dark or Light Life

hier komen de RPGs te staan
Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 12-07-2016 22:00

Hagen
Nu voelde ik me al wat minder schuldig. ik had nogal veel vragen, maar aan de andere kant wilde ik haar nog even laten ontspannen. Het was een tweestrijd, maar uiteindelijk besloot ik dat mijn vragen nog wel konden wachten.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 12-07-2016 22:05

Jordan
Eindelijk kwam ik iets tot rust. Hier zouden ze me niet vinden, we waren te afgelegen en bovendien was er niets wat Hagen aan mij zou linken aangezien ik hem hiervoor nog niet kende. "dankje, nogmaals" fluister ik zacht en erg dankbaar. Dankje was niet voldoende maar ik ging het vroeg of laat compenseren door een tegenprestatie te geven. Wat weet ik nog niet maar hij ging geen spijt van deze keuze krijgen.
Hoi :P

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 12-07-2016 22:09

Hagen
"Het is goed." Was het enige wat ik kon zeggen. Ergens maakte ik me wel zorgen wat deze beslissing met me zou doen, maar ik wist ook wel dat dit de beste keuze was geweest. "Jordan..." Hoe moest ik dit verwoorden? "Waar kom je vandaan?"

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 12-07-2016 22:27

Jordan
Bij zijn vraag, haal ik mijn hoofd van zijn schouder af en slik kort. Vroeg of laat had ik die vraag toch wel gekregen maar nu? Een tijdje blijf ik stil, niet wetend wat ik zou moeten antwoorden. Moest ik hem zeggen dat mijn lichaam verkocht werd aan mannen die zin in me hadden? Moest ik hem vertellen over de reden waarom ik eigenlijk op het feest was en dat dat om niets minder ging dan geld? Uiteindelijk blijf ik stil, niet wetend wat ik moest zeggen en liegen wilde ik ook niet.
Hoi :P

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 12-07-2016 22:31

Hagen
"Andere vraag. Heb je een plek om naar toe te gaan?" Aangezien ik op mijn eerste vraag geen antwoord kreeg, besloot ik maar om iets anders te vragen. Misschien dat dit gemakkelijker zou zijn.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 12-07-2016 22:40

Jordan
Eventjes slik ik zodra hij een andere vraag stelt. Deze kon ik wel beantwoorden maar wat ging hij nog meer aan me vragen? "Nee" zeg ik zachtjes twijfelend. Meer hoefde hij niet te weten en misschien was dit een indirecte vorm van, tenzij jij me een slaapplek aanbied.
Hoi :P

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 12-07-2016 22:44

Hagen
"Het is laat. Misschien is het handiger om bij mij te blijven vannacht. Mijn vader zal toch niet thuis komen. En ik denk dat mijn huishoudster me in elkaar slaat als ik je zomaar weer de straat op zou sturen."

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 12-07-2016 22:48

Jordan
Zodra ik hoor wat hij zegt, knik ik eventjes. "alleen als ik je niet tot last ben" zeg ik zacht en ik leg mijn hoofd weer terug op zijn schouder. Nu was hij toch wel klaar met vragen stellen? "Hagen?" vraag ik zachtjes. "De Jane met wie je kennis maakte is hoe Jordan echt is. Het spijt me dat ik nu niet ben wie je dacht dat ik was" fluister ik.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 28-07-2016 15:34

Mandy
stilletjes loop ik terug met Eragon, in de hal laat ik het masker terug komen en is de brutale blik er weer. ik kijk opzij naar hem " vergeet alles maar snel, het is het dagelijks gedoe bij de rijke probeer als nog te genieten van de avond. " zeg ik dan zachtjes maar bemoedigend, ik pak dan zijn hand vast waarna hem gewoon mee terug de zaal in trek, met een plezierige blik op mijn gezicht. messchien niet helemaal geschikt voor nu maar ach ja mensen moesten dingen niet zo serieus nemen in leven. samen met Eragon loop ik terug naar de tafel, daar aangekomen ga ik nog kort met mijn hand door zijn haar om te doen als of probeer netjes te krijgen maar breng nog meer in de war, wat hem erg leuk staat. ik kijk op naar gabriel en zijn neef die mij beetje onderzoekend aan kijken " heb je niks ?" vraagt Gabriel dan , " nee hoezo oow die klap niks van mee gekregen alleen gehoord " zeg ik en haal mijn schouders rustig op als teken dat niet begreep waarom ze zo druk maakte , zelf deed ik dat ook wel. ik maakte mij zorgen om Hagen of hij zeker wist wat hij deed en niet zich in gevaar bracht. Micheal komt bij onze tafel aan " Lady La Moon, ik moest van uw vader vragen of u niks heeft. " ik kijk op en schud mijn hoofd " nee hoor niks aan de hand " zeg ik terwel een slokje champanege pak. ik kijk naar Saviya die erg stil was " gaat het ?' vraag ik dan aan haar, als opzij kijk naar Dario glimlachte ik vriendelijk naar hem

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 28-07-2016 15:39

Saviya
Nog steeds was ik onder de indruk van het meisje met het wapen. Ik kreeg geen hap meer door mijn keel en toen ik de enorme klap hoorde, was het helemaal gedaan met de rust in mijn lichaam. Mijn trillende handen had ik tot dan toe onder de tafel gehouden en het dringt in eerste instantie nog niet echt tot me door dat Mandy het tegen mij heeft. Alles ging momenteel langs me heen. "Uhh, s-sorry?" vraag ik. De trilling in mijn stem kon ik niet onderdrukken en ik stond op het punt om in huilen uit te barsten.
Hoi :P

Plaats reactie