Dark or Light Life

hier komen de RPGs te staan
Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 28-07-2016 15:43

Mandy
ik zag dat ze bijna brak rustig sta ik op " Micheal kun je ons begeleiden naar de hal" ik kijk kort rond " Dario kun je helpen haar met Micheal naar de hal te krijgen stilletjes zonder dat mensen het merken ?" ze moest hier effe weg en rustig worden kort glijd mijn blik nog naar Eragon maar ik denk dat hij zich zelf wel kon rede voor nu, gabriel en zijn neef moesten hier blijven, ze zouden de rest naar balzaal begeleiden. ik pak mijn tasje waar water inzat standaard en wat kalmeringen tabletjes

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 28-07-2016 15:48

Saviya
Zodra Dario zijn hand op mijn schouder legt, kijk ik naar hem op en hij gebaart dat ik op moet staan. Wat er gezegd was ondertussen had ik ook al niet eens meer meegekregen. Voorzichtig sta ik op en ik voel zijn hand rond mijn middel. Hij ondersteunt me zo veel mogelijk en we komen uit in de gang. Ondertussen vecht ik tegen de tranen, vooral omdat ik dat niet ging laten zien hier.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 28-07-2016 15:51

Mandy
Micheal liep naast mij met zijn arm om mij middel, in de hal aangekomen maak ik mij rustig los " iets veder is een bankje waar ze kan zitten " zeg ik tegen Dario nu ondersteun ik haar ook. ik kijk bezorgt naar haar " was de klap hard in de zaal te horen ?" vraag ik an Dario Micheal was naar de keuken gelopen om daar water te halen en ik gokte iets van suiker

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 28-07-2016 15:55

Saviya
Zonder echt na te denken laat ik me meenemen door Dario en Mandy. Als ik uiteindelijk zit, rollen de tranen over mijn wangen. "de ramen trilden, het was een behoorlijke klap" zegt hij dan. "ze had een wapen bij" zeg ik snikkend. Zodra ik mijn maag voel opkomen, leg ik een hand voor mijn mond. Dario ziet een emmer staan (geen idee waar maar die stond er) en geeft die aan mij. Zodra mijn maag opnieuw opkomt, spuug ik het uit in de emmer.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 28-07-2016 16:01

Mandy
ik knikte kort ' dan was hij goed te horen , gaat het feest veder gewoon door ?" ik kijk naar haar en ga naast haar zitten ik pak het flesje en tabletje " hier neem deze dan kalmeert " zeg ik vriendelijk. ik wrijf over haar rug ik maakte mij best wel zorgen, niet veel alter komt Micheal terug met een kop thee met suiker ik kijk naar hem. " bewakers waren bij mij ik heb niks maar blijkbaar was de klap goed te horen" ik sprak italiaans en snel hij knikte kort " est rustig het was geen echte wapen het was voor zelf verdedeging maar het was een speelgoed ding. ze is naar huis gebracht door Hagen samen met nog iemand " ik besloot maar dat beter een beetje kon liegen

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 28-07-2016 16:05

Saviya
"het feest gaat nog wel door" zegt Dario knikkend. Ergens wilde ik gewoon naar huis maar dat kon niet omdat mijn ouders bleven en ik durfde nu ook niet meer alleen thuis te zijn. Zodra ik niet meer moet spugen, neem ik het tabletje in met wat water en ik kijk dankbaar naar Mandy. Zodra ze zegt dat het een nep wapen was, haal ik diep adem. "gelukkig" zeg ik zachtjes en ik zucht diep. "ik heb nog nooit een pistool gezien" zeg ik zacht en ik kijk haar aan. "ze veranderde ineens zo... het leek wel of ze iedereen op dit feest dood wilde hebben" zeg ik dan zacht en ik sla mijn hand voor mijn mond bij het realiseren daarvan waarna er opnieuw tranen over mijn wangen beginnen te lopen.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 28-07-2016 16:09

Mandy
ik knikte kort op wat Dario zegt en wrijf over de rug van Saviya " est rustig ze was moe en bang meer niet. " zeg ik zachtjes. ik wrijf over haar rug " haal diep adem we gaan zo terug naar de zaal om dit te vergeten neem je een slokje champagne en ga je gezellig dansen met aantal mensen dat zal je goed doen drink twee glazen alcohol niet meer. dan zul je straks goed slapen "

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 28-07-2016 16:10

ben er vanavond weer ;)
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 28-07-2016 16:12

werkze tot dan

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 28-07-2016 16:41

dankje :) nog ff snel een reactie xD


Saviya
Ik kijk naar Mandy en knik kort. "misschien wel ja" zeg ik knikkend en ik leun wat meer opzij zodat ik met mijn hoofd op haar schouder kom te rusten. Het pilletje begon al te werken, langzaamaan werd ik rustiger. Kort kijk ik opzij naar haar. "dat klinkt verleidelijk" zeg ik zacht en ik knik nog even. "zeg niets tegen de anderen alsjeblieft?" zeg ik zacht. Volgens mij kende zij genoeg mensen. Ergens zou ik graag met Gabriël willen dansen, de gedachten aan hem laat al een blosje op mijn wangen komen.
Hoi :P

Plaats reactie