Prison Life

hier komen de RPGs te staan
Plaats reactie
Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Prison Life

Bericht door Diamandis » 09-07-2016 14:54

Kilmainham Gaol
Afbeelding
Gelegen op afgelegen stuk in Schotland. Omgeven door een ruig berglandschap. Ontsnappen heeft geen zin, de weg terug zul je ook niet meer vinden. Een gevangenis die bekend staat om zijn ietwat andere beleid.
  • - Ten eerste staat vast dat de gevangenis alleen voor jongeren onder de 26 jaar toegankelijk is.
    - Daar komt bij dat de jongeren niet weten wanneer ze vrij komen. In Kilmainham heb je namelijk een zogenaamde tijdonafhankelijke gevangenschap.
    - Als laatste, maar zeker niet als onbelangrijkste regel geldt dat de jongeren in de nacht in hun eigen cellen zitten maar overdag volledig aan hun lot worden overgelaten. Er worden alleen maatregelen genomen over de volledige groep. Verpest een gevangene het, dan verpest hij of zij dat voor de hele groep. [/list:u]

    Afbeelding

    En juist dat laatste zorgt ervoor dat er zich een soort eigen society is ontstaan in de gevangenis. Sommige besluiten het voortouw te nemen en worden populair in de groep. Anderen besluiten meer achterwege te blijven en redden zich wel met één of twee goede vrienden. Degene die het verpest voor een groep zal automatisch minder gewaardeerd zijn en degene die juist iets bereikt voor de groep, want zo werkt het beleid ook, zal weer een 'rang' stijgen.

    Het enige waar de gevangenis voor zorgt is het eten. Je moet er dan ook niet van uitgaan dat dat een technisch hoogstandje is. In de morgen krijg je pap, in de middag brood met kaas of worst en in de avond is er de mogelijkheid een soep te kiezen met daarbij groenten en een stuk vlees of vis.

    Afbeelding

    De gevangenis beschikt over een plein waar iedereen mag komen en kan zitten. Daarnaast is er ook een sportplek waar verschillende apparaten geplaatst zijn die de gevangenen kunnen ondersteunen in hun training maar ook die zijn zo aangepast dat het nauwelijks kapot kan gaan. Daarnaast is het ook mogelijk om te voetballen en te basketballen in het met wit omlijnde vak wat gerealiseerd is op de binnenplaats.

    Vier maal per week is er de mogelijkheid voor de gevangenen om te douchen. Daarbij worden ze begeleid door een medewerker van de gevangenis.

    Verdere extraatjes kunnen de gevangenen verdienen.


    (nog iets vergeten?)


    Lijstje;
    • Naam:
      Leeftijd (tot maximaal 26 jaar):
      Geslacht:
      Karakter (mag open gelaten worden):
      Uiterlijk (liefst foto):
      Voorwerpen (Zodra de gevangenen de gevangenis binnen zijn, kunnen ze niet meer aan extra voorwerpen komen. Wel hebben ze twee voorwerpen weten binnen te smokkelen. Zet deze voorwerpen hier neer):
      Reden van gevangenschap (dit kan van kleine vergrijpen bv vaak stelen, tot grote vergrijpen bv moord gaan):
      Extra:[/list:u]

Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 09-07-2016 19:41

ziet er gaaf en leuk uit :)

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 09-07-2016 20:04

Ziet er heel goed uit! Ik ga ook weer wat verzinnen binnenkort :p

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 09-07-2016 20:41

hahaa okee dan kunnen we de lijstjes invullen xD
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 09-07-2016 20:54

ben al wat aan bedenken xD

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 09-07-2016 21:20

Ik wil wat bedenken, maar kan ze niet plaatsen want zit op mobiel :(

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 09-07-2016 21:25

je kunt ook gewoon de namen neerzetten nu en daarna beginnen :) die lijstjes komen wel :)

zullen we anders een topic maken waar we alle chars in zetten? doet iedereen dat voor zichzelf?
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 09-07-2016 21:26

messchien wel leuk idee, dan kun je bij zetten per char bij welk spel

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 09-07-2016 21:28

* Naam: Jordan Acasia Ravella
* Leeftijd: 19 jaar
* Geslacht: Vrouw
* Karakter: -
* Uiterlijk:
Afbeelding
* Voorwerpen: Dit: http://www.kant.ru/upload/iblock/dd7/dd ... 615c58.jpg , en schuifspeldjes
* Reden van gevangenschap: Jordan is eigenlijk onschuldig maar de reden dat ze in de gevangenis zit, is omdat ze betrokken was bij een moord waar haar vriend de veroorzaker van was. Ze heeft het voor haar ogen zien gebeuren. Uiteindelijk heeft de politie haar vriend neergeschoten en Jordan werd als mede dader beschouwt.
* Extra: Het is nu een jaar sinds de moord maar nog steeds ondervindt Jordan dagelijks slaapproblemen daarvan.

* Naam: Rowan Brealynn Kinsley
* Leeftijd: 18 jaar
* Geslacht: Vrouw
* Karakter: -
* Uiterlijk:
Afbeelding
* Voorwerpen: IJzerdraad en een tang
* Reden van gevangenschap: Rowan is schuldig aan het veelvoudig stelen in verschillende winkels.
* Extra: Rowan valt op meiden

* Naam: Mikai Sverre Dunncan
* Leeftijd: 20 jaar
* Geslacht: Man
* Karakter: -
* Uiterlijk:
Afbeelding
* Voorwerpen: Een beperkte hoeveelheid tabak en een horloge
* Reden van gevangenschap: Mikai is medeplichtig aan een bankoverval.
* Extra: -

* Naam: Caison Agustin Kemren
* Leeftijd: 21 jaar
* Geslacht: Man
* Karakter: -
* Uiterlijk:
Afbeelding
* Voorwerpen: Een tekenblok (met schrijfwaren) en een vergrootglas
* Reden van gevangenschap: Caison is onschuldig door een indirecte betrokkenheid bij drugshandel.
* Extra: Caison is Bi
Hoi :P

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 09-07-2016 21:57

Jordan
Met een harde kracht spuiten de stralen op mijn rug. Vandaag mocht ik weer douchen, eindelijk want ik voelde me altijd zo vies. "Omdraaien" wordt me beveelt en stapje voor stapje draai ik me om. In het begin had ik dat niet gewild. Ze kenden het begrip privacy totaal niet en ik schaamde me kapot voor mezelf dat ik naakt moest staan voor een man die me in de gaten houdt terwijl hij me met een slang voorziet van water om te douchen. Nu, na een jaar, ben ik daaraan 'gewend' en denk ik er niet meer over na. Je moest je altijd heel erg haasten wilde je op tijd klaar zijn, voor douchen stond namelijk vijf tot tien minuten en als de bewaker een slecht humeur had, wilde hij ook nog wel voor die vijf minuten de watervoorziening stopzetten. Eenmaal klaar met douchen, wordt er een handdoek naar me toe gegooid en krijg ik nog eens vijf minuten om me af te drogen en aan te kleden. Allemaal droegen we een oranje pak, de meiden hadden dan nog wel een soort touwtje rond hun middel die je iets strakker kon doen maar dat was dan ook het enige wat nog een beetje 'vrouwelijk' was aan het pak. De pakken werden wekelijks gewassen en je had twee pakken. Nu ik aangekleed ben en mijn haren even in een knot gedaan heb, worden mijn handen weer geboeid en wordt ik meegenomen. Zodra ik buiten de douches ben, mogen mijn handen weer los en loop ik richting buiten.

Caison
Met nog een laatste zucht, druk ik mezelf op. Rowan was op mijn rug gaan zitten, ze was niet zo groot en woog dus ook niet zo veel dus gebruikte ik haar vaak om te trainen wat ze maar al te leuk vind. Vandaag was weer een van mijn mindere dagen, ik weet niet meteen waarom. Zuchtend kom ik overeind en Rowan geeft me een klopje op mijn schouder. "Je hebt je best weer gedaan" zegt ze lachend en ik forceer een glimlachje. Rowan was een van mijn beste vrienden. Omdat ik bi ben maar daar niet open voor uit kom, blijf ik het liefste zo veel mogelijk bij de jongens uit de buurt en zeker bij deze jongens wil je niet lastig of bedreigend overkomen wat je meestal wel over jezelf afroept als je zegt dat je op ze valt. We gaan op de grond tegen de muur zitten en ik kijk even omhoog zodra ik een spetter op mijn schouder voel. Toch zouden we niet naar binnen gaan voor die paar druppels. Hier scheen nauwelijks de zon en een beetje regen zijn we echt wel gewend.
Hoi :P

Plaats reactie