Prison Life

hier komen de RPGs te staan
Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 11-07-2016 17:57

Hagen
De warme autorit zou ik nooit meer vergeten. Het moest zeker 38 graden zijn, en er was geen frisse lucht. Zweet liep over mijn voorhoofd. Voor me gaf de beveiliging geen krimp. Zodra we aan waren gekomen werd ik de auto uitgetrokken. Ik had moeite om mijn benen goed onder me te krijgen. De grote schaduw van de gevangenis viel over me heen. Duwend werd ik naar binnen geleid. Ook al wilde ik het niet. Voor ik het wist stond ik kwetsbaar tegenover een stel cipiers. Onderzocht of ik niet stiekem iets mee smokkelde. Het pak dat ik aan moest doen zat ongemakkelijk en schuurde over mijn huid. Ze liepen eerst langs mijn cel. Daarna werd ik door begeleid naar een grote zaal. Schijnbaar was het net etenstijd.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 11-07-2016 18:20

Jordan
De zaal liep steeds voller. Langzaam werd het dan ook steeds rumoeriger. Als dan een jongen wordt binnengebracht onder toezicht van twee cipiers, begint de ellende. "Groentje! Groentje! ..." beginnen ze te roepen en langzaam begint iedereen mee te doen. Draaiend met mijn ogen kijk ik naar de jongen die er nogal oververhit uit ziet. Een andere jongen die ik nog niet ken, weet dan ook ongezien langs ze te glippen en loopt verder waardoor ik hem uit het zicht verlies.
Hoi :P

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 11-07-2016 18:28

Morgan
Uit de zaal komt een enorm rumoer. "Groentje." Mij hadden ze nog niet gezien, dus schijnbaar was er nog iemand binnen gekomen. De persoon voor me is gespierd. Hij steekt zo ongeveer een kop boven me uit, maar is zeker 3 keer zo breed. Hij is te gespierd voor zijn pak. Toch maakt het me niet uit. Aangezien hij zo in de weg staat laat ik hem met een stoot zijn evenwicht verliezen. Meteen krijg ik tegenstand. De jongen haalt in een reflex met zijn vuist uit. Soepel vang ik hem op en draai zijn arm om. Zodra de jongen me ziet stribbelt hij niet tegen. Waarschijnlijk hopend dat ik hem los laat.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 11-07-2016 18:38

Caison
De hele tijd had Rowan haar ogen gericht op een meisje dat ergens in een hoekje zat. Voor mij was ze niet zo interessant, ze zag er niet echt uit als een ontvankelijk type. Zodra het rumoerig begint te worden, kijk ik op en zie de jongen ook staan. Om niet buiten de boot te vallen roep ik ook een paar keer
mee maar eigenlijk vond ik het helemaal niet zo leuk. Als ik terugkijk naar Rowan is ze weg en loopt ze richting het meisje toe wat nu de confrontatie aan gaat met een jongen. Dat moest ze niet doen, en zeker niet met twee cipiers in dezelfde ruimte.
Hoi :P

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 11-07-2016 18:45

Morgan
Vanachter werd ik gegrepen. Zonder de jongen los te laten haalde ik uit naar achter, iemand rakend. Waarvan ik gokte dat het een cipier was. Nu liet ik de jongen wel los. Het was inderdaad een cipier. Wie met nu met een van pijn vertrokken gezicht, nogal kwaad aankeek. Vanuit allerlei hoeken kwamen nu cipiers. Fijn weer, mijn eerste dag en ik zat al in de problemen. Mijn handen werden geboeid. Weer werd ik afgevoerd.

Branwen
Met het uitjoelen deed ik niet mee. Eigenlijk deed ik nooit ergens aan mee. Het volgende wat er plaats vond was een confrontatie. Twee groentjes. Niet heel slim om te doen. De cipiers waren overal en ze hielden ook bijna alles wel in de gaten. Zodra ik zag hoe de cipiers overal vandaan kwamen. Wist ik dat het nieuwe meisje in de problemen zat. Maar dat was niet mijn probleem.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 11-07-2016 18:47

wacht , ik heb morgan verwisseld met branwen
Rowan zit gewoon nog op haar plek trouwens :P

en met wie heeft Morgan nou die aanvaring? met hagen?
Hoi :P

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 11-07-2016 18:50

Dacht ik al :P

Daarom schreef ik ze allebei. :)

Idd Morgan had ruzie met Hagen!

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 11-07-2016 18:58

hhah okee never mind, reageer straks weer (wel goed)
Hoi :P

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 11-07-2016 19:04

Rowan
Met mijn ogen draaiend kijk ik toe hoe de groentjes een commotie veroorzaken. Fijn, ze waren nieuw en begonnen het meteen al weer te verpesten. Nog eenmaals kijk ik naar het meisje in de hoek die stilletjes toekijkt. Vervolgens sta ik op en loop ik haar kant uit. Ze zat alleen dus waarom niet? "Hey" zeg ik zodra ik naast haar ga zitten, de gepaste afstand houdend en ik kijk haar aan.
Hoi :P

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 11-07-2016 19:40

Gaat ze naar Branwen? Aangezien Jordan in een hoekje zit :P

Plaats reactie