Prison Life

hier komen de RPGs te staan
Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 11-07-2016 20:03

Eigenlijk staat, maar dat maakt niet uit :P

Branwen
Kil richt ik mijn blik op het meisje dat nu bij me kwam zitten. Moest ik reageren? Geen zin in eigenlijk.. Kon ik haar niet gewoon wegjagen? Of gewoon negeren? Allebei waren net zo gemakkelijk. Al gokte ik ergens dat het misschien niet zou werken. In ieder geval zou ik afstand houden. Afstand houden van iedereen. Niemand hier had iets voor me. En ik had ook niemand nodig. Het zou me misschien wat lang kosten. Maar heel lang zou ik hier niet blijven. Beter zou het zijn als iedereen me gewoon negeerde. Een schaduw zijn. Daar hield ik van. Zoveel jaren was ik als een schaduw door het leven gegaan. Zoveel jaren had niemand geweten wie ik was. Ze wisten alleen mijn daden, niet mijn gezicht. En dat had me zoveel macht gegeven. Niemand kon me raken, niemand wist hoe die me moest raken.

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 11-07-2016 20:27

Hagen
Een beetje geschrokken liep ik de eetzaal in. Gelukkig lieten de cipiers me met rust. Omdat het andere meisje duidelijk de bedreiging was. Dit was absoluut niet de manier waar ik mijn gevangenis leven had verwacht. Maar dit was wel een waarschuwing hoe het hier dus aan toe ging. Om te overleven moest ik echt mijn best gaan doen. Vanaf ik de deur binnen was gestapt, was ik een nieuwe wereld in gegaan. Eentje die ik hoe dn ook moest overleven

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 11-07-2016 20:33

Rowan
Zodra ik bij haar in de buurt zit, zie ik haar kille blik en ik slik kort. Daarna kijk ik weer even naar Caison die al even hulpeloos voor zich uitkijkt. Ergens zou ik bijna uit medelijden naar hem toe terug gaan maar ik vroeg me af waarom het meisje zo kill deed. Ze kende me niet eens. "Hey" zeg ik nogmaals tegen haar als ik haar kant opkijk met een glimlachje rond mijn lippen.

Jordan
De jongen die de aanvaring had met het meisje, staat nu wat verder de zaal in. Alles aan hem laat zien dat hij niet weet waar hij moet beginnen. Hij zou zomaar eens iemand kunnen zijn die mij ook zou kunnen begrijpen. Kalmpjes sta ik op en loop zijn kant op waarna ik hem zachtjes richting de plek duw waar we brood kunnen pakken. "kom" zeg ik zacht.
Hoi :P

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 11-07-2016 20:45

Branwen
Net als ik had gedacht. Iemand waar je niet vanaf komt. Ze keek een keer om naar iemand verderop. De blik die ze wisselde was een gesprek dat ik kon volgen. Als ze zich schuldig voelde, waarom ging ze dan niet terug? Waarom moest ze mij lastig vallen. Mijn hele uitdrukking was 'laat me met rust' Waarom was het dat niemand dat ooit is begreep? Niemand had zich ooit met me bemoeit. Zelfs nieuwe niet. Ze hadden het allemaal niet gedurfd. Allemaal waar ze te bang geweest. "Hmm." Is mijn enige antwoord.

Hagen
Heel even reageer ik als iemand me voorzichtig duwt. "Dankje." zeg ik zachtjes, als ze me richting het brood duwt. Me helpend. Aangezien ik echt niet wist wat ik moest. Dit was zo niet wat ik gewend was, alles was zo anders.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 11-07-2016 21:02

Rowan
Kort trek ik mijn wenkbrauwen op als ze 'hmm' als antwoord geeft. "Aangenaam kennis te maken, ik ben Rowan" stel ik mezelf volgens voor en ik steek mijn hand naar haar uit met een glimlachje rond mijn lippen. Ze leek niet echt gediend van mijn actie en ze wilde volgens mij het liefst dat ik weg ging al was ik geen opgevertje.

Jordan
Als hij dankje zegt, knik ik kort en ik pak een papieren bordje, want ze hadden geen anderen bordjes, en leg daar een boterham op waarna ik er wat worst op leg. "je mag maximaal drie boterhammen pakken" zeg ik dan tegen hem "maximaal twee plakjes per brood" voeg ik er nog aan toe. Daarna pak ik een glas sap die klaar staat.
Hoi :P

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 11-07-2016 21:10

Branwen
Rowan dus. Eerste naam die ik nu wist, en kon gebruiken. Voor wanneer ik hem ook nodig had. "Branwen." Het kon niet echt kwaad om mijn naam te zeggen. Mocht ze mijn naam gebruiken om informatie te zoeken. Dan zou ze er heel snel achter komen wie ik was. Misschien hield ze dan afstand.

Hagen
Alles wat er gebeurde liet ik over me heen komen. Er was iemand die me hielp. Misschien was het alleen maar schijn, maar dat maakte me nu even niet meer zo veel uit. Dit was iets waar ik in ieder geval wat mee kon. Informatie waar ik wat mee kon.

Mijn laptop is helaas overleden, dus reageren kan wat langer duren. Als ze al aankomen :(

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 11-07-2016 21:23

ojee , hoe dat zo?

Rowan
Glimlachend kijk ik haar aan. "aangenaam Branwen" zeg ik dan tegen haar. Haar naam leek best wel op die van mij eigenlijk. "ik zal je niet meer storen, blijkbaar ben ik niet zo gewenst" merk ik dan op en ik glimlach nog even naar haar waarna ik terug naar Caison loop die er verloren bij zit.

Jordan
Zodra hij zijn eten heeft, neem ik hem mee richting de tafel waar ik zat. Ook voor mij zat er een voordeel aan dat hij bij mij aan tafel zou zitten, ik zou onder andere minder last hebben van andere jongens die andere dingen wilden. Kalmpjes begin ik met eten.
Hoi :P

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 11-07-2016 21:36

Mijn tablet wil nog wel is reacties niet plaatsen of ineens verwijderen...

Branwen
Dat was makkelijk? Nadat ik mijn naam had gezegd was Rowan verdwenen. Gelukkig maar. Schijnbaar bleek ze dus toch te begrijpen dat ik graag wilde dat iedereen afstand hield.

Hagen
Voorzichtig begin ik te eten. "Dankjewel. Ik ben Hagen." Stel ik mezelf dan maar voor. Dat was in ieder geval het beste wat ik nu kom doen.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 11-07-2016 21:45

nee ik bedoelde eigenlijk van je computer :)
maar dat van je tablet is ook vervelend :(

Rowan
Dat ik nu weg ging, betekende niet dat ik het de volgende keer niet weer ging proberen. Ik kon best vervelend zijn wat dat betreft maar ach, ik snapte niet waarom ze zo afstandelijk moest doen al had ze daar vast haar redenen voor.

Jordan
Glimlachend kijk ik hem aan. Aan alles kun je zien dat hij het niet gewend is in deze situatie's. Zelf was ik precies zo in het begin. "Ik ben Jordan, aangenaam" zeg ik dan tegen hem en ik glimlach even. "wat heb je gedaan?" vraag ik dan.
Hoi :P

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 12-07-2016 21:33

Mijn computer was gewoon leeg :P

Branwen
Zuchtend liet ik me iets meer tegen de muur aan leunen. Voor vandaag had ik waarschijnlijk wel genoeg gezien. Het was tijd om te gaan. En helemaal tijd voordat Rowan weer dacht dat ze een gesprekje met me aan kon knopen.

Hagen
Weer nam ik een hap van mijn broodje. Na even te kauwen slikte ikn het door. Voorzichtig glimlachte ik naar Jordan. "Aangenaam." Daarna moest ik even nadenken. 'Wat gedaan?" Vroeg ik onschuldig

Plaats reactie