Prison Life

hier komen de RPGs te staan
Plaats reactie
Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 12-07-2016 22:53

Jordan
Ik kijk opzij naar Hagen en schud kort mijn hoofd. De 'voorste' van de jongens maakt zich nu groot en draait zich naar Hagen toe. "wat moet jij groentje? ga je het nu al voor haar opnemen? wat denk je? dan heb ik meteen een leuke avond?" zegt hij dan. De twee anderen houden mij nu in de gaten maar ik word wel losgelaten.
Hoi :P

Kay05
Berichten: 151
Lid geworden op: 05-07-2016 13:51

Bericht door Kay05 » 12-07-2016 22:58

Hagen
Snuivend haal ik mijn schouders in. "Het is eerder dat ik mijn training heb gemist. Als ik jullie nu in elkaar sla, maak ik daar misschien wat van goed." Heel kalm bekijk ik alle jongens stuk voor stuk. Sommigen waren groter, maar ik vertrouwde mijn spieren en mijn training.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 12-07-2016 23:03

Jordan
Hoofdschuddend kijk ik naar Hagen. De jongens gaan steeds dreigender dichter bij hem staan maar de cipiers krijgen het nu ook door en komen deze kant op gelopen. Dat doet ze een paar stappen achteruit zetten. "met jou zijn we nog niet klaar groentje" zegt hij dan dreigend en hij kijkt kort mijn kant op alsof hij 'ook niet met jou' zegt. Dankbaar kijk ik naar Hagen. "dat had je niet moeten doen" zeg ik zacht.
Hoi :P

Plaats reactie