Welkom in de romeinse rijk(nog in bewerking)

hier komen de RPGs te staan
Plaats reactie
Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 10-08-2016 14:08

ik denk dat het een leuker verhaal wordt als hij niet terugkomt

Ashley
Ze hoorde de boze toon van Zeno en zuchtte diep. Tuurlijk, wordt maar boos, dat is ook precies wat ze wilt bereiken, dat hij haar niet meer hoefde. Eenmaal op de kamer van Mandy zucht ze diep. "ik hang mezelf nog op voordat ik met jou trouw" roept ze hem na. Nog geen vijf seconden later heeft ze daar echter al spijt van maar ze kon niet meer terug. Ze loopt naar het bed toe en laat zich daarop vallen. Ze is moe en heeft echt behoefte om te slapen. Morgen zal ze niets waard zijn bij de gevechten en dan was ze op haar bruiloft overmorgen al helemaal niets meer waard.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 23-08-2016 17:17

sorry neef lief moet zo nodig verhuizen xD dus druk bezig geweest met een huis slopen xD

Mandy
een zachte zucht verlaat mijn mond waarna Zeno na kijk en omdraai naar Asley. kort schud ik lichtjes afkeurend met mijn hoofd " help Milady met klaar maken voor de nacht " mijn stem klonk vermoeid en lichtjes geïrriteerd door dit alles. " niet alle mannen weten dat ze zijn uitgehuwelijkt en volgens mij weet je dat prima " zeg ik lichtjes bestraffend tegen Ashley " maar rust uit en ga slapen morgen word het een lange dag"vermoeid loop ik naar de bank waar ga zitten en rustig nog een slokje van mijn glas met water neem.

Plaats reactie