Dark or Light Life

hier komen de RPGs te staan
Plaats reactie
Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 03-08-2016 09:08

Mandy
kort kijk ik naar Dario daarna naar Micheal als dan weer naar Saviya kijk knik ik " we zullen niks zeggen tegen de andere " zeg ik eerlijk tegen haar. vriendelijk keek ik naar haar waar een bloos te zien is op haar wangen. stilletjes maak ik een gebaar naar de heren dat ze anders alvast terug naar binnen kunnen zo dat minder opvalt dat Saviya en ik binnen kwamen in de zaal.

Diamandis
Site Admin
Berichten: 542
Lid geworden op: 25-06-2016 13:16

Bericht door Diamandis » 03-08-2016 10:45

Saviya
Ze kijkt de jongens na zodra ze terug de zaal in lopen en haalt vervolgens nog een keertje diep adem. "ik kan je niet genoeg bedanken" fluistert ze dan tegen Mandy en ze geeft haar snel een knuffel. "ik zat er echt even doorheen en het had echt een scène gemaakt als ik daar zou instorten" fluistert ze en ze veegt voorzichtig een plukje haar weer terug op zijn plek zodra die uit haar opgestoken haren glijd.
Hoi :P

Bunneary
Berichten: 453
Lid geworden op: 01-07-2016 13:48

Bericht door Bunneary » 07-08-2016 20:47

Mandy
" het komt wel goed en graag gedaan " glimlach vriendelijk naar har waarna rustig opsta . " kom dan gaan we terug en feest vieren en alles vergeten voor nu" glimlachend steek ik mijn hand naar haar uit, er is alweer een ondeugende glinstering in mijn ogen. ik was nog steeds van plan gewoon het feest op te vrolijken.

Plaats reactie